• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
2324252627281
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.





MAPA:





Novoroční koncert

ZVEME VÁS NA:



    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • VALNÁ HROMADA

Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává zasedání valné hromady společnosti na den 25.1.2024 ve 13.00 hod. Zasedání se uskuteční na Krajském úřadě Ústeckého kraje v kanceláři č. 714, 7. patro, Velká Hradební 3118/48, Ústí nad Labem.

další dokumenty k VH zde...

  • VNITŘNÍ OZNAMOVACÍ SYSTÉM ZAMĚSTNAVATELE

E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134


  • NEVÁHEJTE...

MY FAIR LADY
21.4 2024 17:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plaká NETOPÝR
plaká NETOPÝR
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost


NAŠI PARTNEŘI:












POZOR - ZMĚNA!
Vážení diváci, představení dne 5. 4. 2024 od 19.00 hodin J. B. P. Molière: LAKOMEC 
je z důvodu nemoci ZRUŠENO! Náhradní termín bude 27.5.2024.
Děkujeme za pochopení.


PROGRAM DIVADLA:
BŘEZEN 2009
2.
PONDĚLÍ

začátek
v 20:00 hodin

Chinaski - Autopohádky I. + II. akustický koncert

pořádá Jiří Rous

INTERNETOVÉ REZERVACE NA TUTO AKCI PLATÍ POUZE 7 DNÍ

TYP PŘEDSTAVENÍ: koncert
VSTUPNÉ: 350, 390 a 420 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2009
3.
ÚTERÝ

začátek
v 19:00 hodin

[Jolana Smyčková] (Káča),[Martin Matoušek] (Woody Rychtarik)
Divotvorný hrnec byl prvním opravdovým americkým muzikálem v Evropě i u nás, kde je na jeviště v roce 1948 ve svém divadle a ve svém geniálně vtipném překladu uvedli Jiří Voskovec a Jan Werich. Příběh o lásce, ale také aroganci a bezohlednosti, je plný pohádkového tajemství: vystupuje v něm několik nadpřirozených postav (dokonce i jeden předmět, který by si leckdo jistě přál vlastnit – hrnec, a který každému splní tři přání) a dějí se v něm věci vskutku nevídané. Režisér Radek Balaš ke své inscenaci řekl: „Tento příběh mám rád pro jeho vynikající hudbu, nápadité a hravé písňové texty, vtipné dialogy a hlavně báječný humor vodníka Čochtana. Chtěli jsme vám naší inscenací navařit guláš plný inteligentní zábavy, vtipných gagů, krásných písniček a dynamických tanečních čísel. Divohrnec by měl být sladkým zákuskem po úmorném dni.“ V roli Vodníka Čochtana vystupuje Josef Alois Náhlovský.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: muzikál
DÉLKA: cca. 2:45 min.
OBSAZENÍ: Dir.: Pavel Kantořík
Novák: Petr Matuszek
Káča: Joana Smyčková
Woody: Martin Matoušek
Čochtan : Josef Alois Náhlovský
Ondřich, Brázda, Fieweger,
Konař,Páchová, Machát,
Boháčková, Šimánová, Orechov,
děti, balet, sbor, orchestr
VSTUPNÉ: 150 - 420 +A/7
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2009
5.
ČTVRTEK

začátek
v 19:00 hodin

[Vladimír Gončarov] (Čoban), [Tomáš Brázda] (Anděl)
Příběh s rozměrem shakespearovské tragédie o lásce bílé dívky a romského chlapce je koncipován jako moderní taneční divadlo s temperamentní hudbou balkánského skladatele Gorana Bregoviče. Jejich láska naráží na bariéry vztyčené rozdílností kultur, ze kterých vzešli, a na skryté či otevřené animozity mezi dvěma odlišnými sociálními prostředími. Cikánské kořeny/í jsou vystavěny na dynamických sborových akcích: přinášejí jiskru, živelnost a nápaditost. Choreografie je prodchnuta stylizovanými folklorními prvky; rytmický doprovod mnohdy vytvářejí tanečníci sami hrou na nejbizarnější nástroje a předměty. Přirozenost tanečního projevu a výrazná pohybová zkratka, s níž tvůrci vyprávějí příběh, jsou hybnou silou inscenace, která se těší velké oblibě již od roku 2001, kdy byla poprvé uvedena na Slovensku. V titulní roli vystupuje Vladimir Gončarov, který byl za roli Čobana oceněn prestižní cenou Thálie 2008. Inscenace má na svém kontě i další vavříny: Severočeské divadlo získalo na Soutěžní přehlídce současné taneční tvorby v minulém roce Cenu za nejlepší kolektivní výkon právě za inscenaci Cikánské kořeny/í. Vladimír Gončarov navíc v téže soutěži získal Cenu za nejlepší sólový výkon a to opět za roli Čobana.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: taneční divadlo
DÉLKA: cca. 1hodina 40min
OBSAZENÍ: Dara - Michaela Procházková
Čoban - Vladimír Gončarov
VSTUPNÉ: 100 - 300
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2009
6.
PÁTEK

začátek
v 19:00 hodin

Z.Pantůček:

To byl teda Silvestr

Divadelní spol. Háta Praha

TYP PŘEDSTAVENÍ: komedie
VSTUPNÉ: 200 - 560 +P/7
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2009
7.
SOBOTA

začátek
v 19:00 hodin

[Emilie Michnová] (Praskovja), [Jaroslav Kovacs](Hrabě Danillo Danilovič)
Veselá vdova má – oproti jiným operetám – velmi kvalitní libreto s chytrou zápletkou, zároveň i její hudební stránka patří ke skutečným skvostům. Diváci dnes znají téměř všechna hudební čísla. Režisér Gustav Skála řekl: „Když jsem vymýšlel, jaký klíč zvolit k téhle inscenaci, došel jsem k závěru, že ten nejjednodušší: Veselá vdova je totiž opus, který obsahuje v krystalicky čisté podobě všechno, co k životu potřebuje každý člověk: trochu něhy, trochu rozmarů, hodně lásky, sem tam nějakou hádku jak na oko tak opravdickou – takovou co čistí vzduch, dojetí, sentiment ale hlavně humor. Jestli se nám povedlo na jeviště přivést trochu pravdy, poctivé divadelní pravdy která zrcadlí život, jaký chceme žít – snesitelný se strastmi i radostmi – pak nemůžete z divadla odcházet zarmouceni. I když se před vámi odehraje příběh právě ovdovělé dámy.....“ Rozkošnou a taky poměrně bohatou vdovu Hanu Glawari, která přesně ví, jakou taktikou získá mírně unuděného, ale neodolatelného hraběte, alternují Yvetta Tannenbergerová a Dana Koklesová. Jako hrabě Danilo Danilovič jim hlavním protihráčem je Michal Klamo nebo Jaroslav Kovacs.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opereta
DÉLKA: cca. 2:30 hod.
OBSAZENÍ: Dir.: Milan Kaňák
Zeta: Dalibor Janota
Valencie: Anna Klamo
Danilo: Michal Klamo
Hana : Yvetta Tannenbergerová
Camille: Ondřej Koplík,Sysel
Matoušek, Brázda, Fieweger,
Kalašová, Krejčí,Chladová,
Schűtzová, Pešková, Šimánová,
Jandorová, sbor, balet, orchestr
VSTUPNÉ: 100 - 300
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2009
10.
ÚTERÝ

začátek
v 19:00 hodin

[Josef Náhlovský] (Vodních Čochtan), [Hana Šimánová] (Susan)
Divotvorný hrnec byl prvním opravdovým americkým muzikálem v Evropě i u nás, kde je na jeviště v roce 1948 ve svém divadle a ve svém geniálně vtipném překladu uvedli Jiří Voskovec a Jan Werich. Příběh o lásce, ale také aroganci a bezohlednosti, je plný pohádkového tajemství: vystupuje v něm několik nadpřirozených postav (dokonce i jeden předmět, který by si leckdo jistě přál vlastnit – hrnec, a který každému splní tři přání) a dějí se v něm věci vskutku nevídané. Režisér Radek Balaš ke své inscenaci řekl: „Tento příběh mám rád pro jeho vynikající hudbu, nápadité a hravé písňové texty, vtipné dialogy a hlavně báječný humor vodníka Čochtana. Chtěli jsme vám naší inscenací navařit guláš plný inteligentní zábavy, vtipných gagů, krásných písniček a dynamických tanečních čísel. Divohrnec by měl být sladkým zákuskem po úmorném dni.“ V roli Vodníka Čochtana vystupuje Josef Alois Náhlovský.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: muzikál
DÉLKA: cca. 2:45 min.
OBSAZENÍ: Dir.: Pavel Kantořík
Čochtan: Josef Alois Náhlovský
Káča: Jolana Smyčková
Novák: Petr Matuszek
Woody: Martin Matoušek,
Ondřich,Brázda, Fieweger,Konař,
Páchová,Machát,Boháčková, Šimánová,
Orechov, děti, sbor, balet,
orchestr
VSTUPNÉ: 150 - 420
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2009
11.
STŘEDA

začátek
v 19:00 hodin

Mínus dva

Divadlo B.Polívky a Študio L+S

pořadatel: Národní dům

VSTUPNÉ: 150, 200 a 250 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2009
13.
PÁTEK

začátek
v 20:00 hodin

Krása pomáhá dětem

Lenka Taussigová

VSTUPNÉ: 149 - 199
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2009
15.
NEDĚLE

začátek
v 17:00 hodin

[Gabriela Kopperová] (Sylva Varescu:)
Jeden z největších operetních hitů Čardášová princezna Emmericha Kálmána se vrací na jeviště ústeckého divadla. S roztančenými čísly „Vy, líbezná děvčátka, s tváří anděla“ či „To všechno láska, bláznivá láska“ patří mezi nesmrtelné. Čardášová princezna zaznamenala ohromný světový úspěch. Stala se rodnou sestrou Lehárovy Veselé vdovy, druhou nejhranější operetou v historii tohoto žánru, pravým bestsellerem i vděčným námětem pro film. Představovala vrchol Kálmánovy tvorby, protože v ní – jak to vyjádřil jeden kritik – spojil skladatel krásu maďarského folklóru s elegancí salónního valčíku. Byl prostě svůj. Všechno, co vytvořil později, zůstalo již ve stínu slavné „Čardášky. Inscenaci v režii Gustava Skály diriguje Tvrtko Karlovič.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opereta
DÉLKA: cca. 2,20 h
OBSAZENÍ: Dir.: Tvrtko Karlovič
Kníže: Peter Poldauf
Kněžna: Miroslava Kalašová
Edwin: Jaroslav Kovacs
Sylva: Gabriela Kopperová
Stázi: Eva Boháčková
Feri- Báči: Petr Matuszek
Boni : Milan Vlček, Konař,
Krejčí, Chladová, Pristupová,
Machát, Brázda, Šimánová,
Kalaš, Hořejší,Zelycz,
sbor, balet, orchestr
VSTUPNÉ: 100 - 300
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2009
16.
PONDĚLÍ

začátek
v 19:00 hodin

Irská taneční show
Merlin - Celtic Energy

pořádá agentura Kleopatra

Irská taneční show

Irská taneční show
foto: www.operabalet.cz
INTERNETOVÉ REZERVACE NA TUTO AKCI PLATÍ POUZE 7 DNÍ!
Po loňském velkém úspěchu v ČR(Mystery of Dance) přijíždí v rámci svého republikového turné do ústeckého divadla slovenský taneční soubor MERLIN, tentokrát s nově nastudovaným programem CELTIC ENERGY. MERLIN vám přináší výběr toho nejlepšího z irských tanců!
Charakteristická irská hudba, velkolepé scénické a světelné vyznění, mnoho kostýmových převleků, strhující rytmus a údernost irského stepu, to vše vytváří dokonalou taneční show!

TYP PŘEDSTAVENÍ: taneční show
VSTUPNÉ: 290, 350, 390
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2009
17.
ÚTERÝ

pokus

PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2009
18.
STŘEDA

začátek
v 19:00 hodin

[Radka Fišarová] (Edith), [Vjačeslav Pleškov] (Starý Elegán)
Spojením tance, zpěvu a slova vznikl tento "taneční muzikál", který si svou komunikativností získal mnoho příznivců, a to nejenom z oblasti tance, již při svém prvém uvedení v plzeňském Divadle J. K. Tyla. Inscenace mapuje v několika epizodách život slavné francouzské šansoniérky a snaží se přiblížit divákovi fenomén jménem Piaf: život na ulici – pod střechou Paříže, první profesní úspěchy, první zamilování, ale i milostné prohry a pády na dno života, problémy s alkoholem a drogami, návrat na scénu... Velkou zásluhu na úspěchu tohoto představení měl, mimo choreografie a režie Libora Vaculíka, i znamenité výkony Radky Fišarové (známé především z pražských inscenací muzikálů Evita, Kleopatra a Angelika - markýzy andělů, ale i z brněnského účinkování v muzikálu Zorba) a alternující Zdenky Trvalcové, které všechny známé, ale i méně známé hity z repertoáru Edith Piaf zpívají ve francouzském originále. Taneční alter ego Edith Piaf vynikajícím způsobem ztvárňuje sólistka baletu SD Margarita Pleškova. A v této podobě se s inscenací budou moci nyní seznámit i diváci ústeckého divadla.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: taneční muzikál s nahrávkou
DÉLKA: cca. 2 hodiny 45 minut
OBSAZENÍ: Edith Piaf, zpěvačka - Radka Fišarová j.h.
Edith Piaf, tanečnice - Margarita Pleškova
Vypravěč - Zbyněk Fric j.h.
VSTUPNÉ: 150 - 420
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2009
27.
PÁTEK

začátek
v 19:00 hodin

[Nikolaj Někrasov] (Jago)
Umělecká dráha Giuseppe Verdiho (1813-1901) je v mnohém výjimečná. Už jen časové rozpětí mezi jeho prvním a posledním dílem je úctyhodné – činí více než padesát let. Ještě překvapivější je však to, že po takovém tvůrčím vrcholu, jakým byla Aida, dovedl Verdi přijít se zcela novým kompozičním stylem, a po šestnácti letech skladatelské pauzy, ve věku 74 let, napsat operu Otello (1887), kterou ovšem jeho bohatá tvorba nekončí – po dalších šesti letech napíše ještě Falstaffa. Představa konce Verdiho veleúspěšné kariéry se samozřejmě nelíbila především jeho nakladateli Giuliu Ricordimu. Pochopil, že jedinou cestou, jak Verdiho vrátit do tvůrčího procesu zpět, je nabídka skvělého libreta, kterému Verdi neodolá. Všeobecně byl znám skladatelův velký obdiv k Shakespearovi, a tak Ricordi šikovně obrátil skladatelovu pozornost k Otellovi a k libretistovi Arrigu Boitovi.
Verdi nakonec novou chuť k zasažení do hudebního dění a zároveň k obhajobě individuality svého tvůrčího stylu vůči aktuálně silnému vlivu Wagnera ještě našel. Jeho předposlední opera má k Shakespearovi velmi blízko, byť je postavena na odlišných vyjadřovacích prostředcích přejímá základní dějová fakta, postavy a situace z věhlasného Shakespearova lyrického dramatu o závisti, uražené ješitnosti, lásce a žárlivosti. V Boitovi měl Verdi více než jen libretistu. Boito totiž v sobě spojoval výrazný básnický i dramatický talent, smysl pro psychologickou jemnost a mimořádnou muzikálnost. Verdiho Otello není jen proudem nádherné prokomponované hudby, nýbrž především dílem s obrovským psychologickým zázemím. Tento skladatelův hudební pohled na Shakespearovu tragédii o tenké hranici mezi láskou a lpěním mistrně osvětluje Otellovu tragickou cestu k sebedestrukci. Verdi byl přesvědčen, že s Boitem vytvořili mistrovské dílo - a nemýlil se.
Opera je uváděna v italském originále a na domácí scéně s českými titulky.

více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opera
DÉLKA: cca. cca 3 hodiny
OBSAZENÍ: Dirigent: Norbert Baxa
Otello: WeiLong Tao
Desdemona: Valeria Vaygant
Jago : Nikolaj Někrasov
Cassio: Jaroslav Kovacs
Emilia: Věra Páchová
Roderigo: Pavel Machát
Lodovico: Serguei Nikitine
Montano: Radek Krejčí
Hlasatel:Otakar Hájek
sbor, určený balet,orchestr
VSTUPNÉ: 225 - 630 +P/8
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2009
29.
NEDĚLE

začátek
v 17:00 hodin


více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opera
DÉLKA: cca. cca 3 hodiny
OBSAZENÍ: Dir.:Norbert Baxa
Otello: WeiLong Tao
Desdemona: Valeria Vaygant
Jago: Nikolaj Někrasov
Cassio: Jaroslav Kovacs
Emilia: Věra Páchová
Roderigo: Pavel Machát
Lodovico: Serguei Nikitine
Montano: Radek Krejčí
Hlasatel: Otakar Hájek
sbor, urč. balet,
orchestr
VSTUPNÉ: 150 - 420 +N/8
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2009
30.
PONDĚLÍ

začátek
v 19:00 hodin

Nejúspěšnější sportovec roku 2008

ČOK CZ s.r.o. Praha Roman Šimon

PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2009
31.
ÚTERÝ

začátek
v 19:00 hodin

[Nikolaj Někrasov] (Jago)
Umělecká dráha Giuseppe Verdiho (1813-1901) je v mnohém výjimečná. Už jen časové rozpětí mezi jeho prvním a posledním dílem je úctyhodné – činí více než padesát let. Ještě překvapivější je však to, že po takovém tvůrčím vrcholu, jakým byla Aida, dovedl Verdi přijít se zcela novým kompozičním stylem, a po šestnácti letech skladatelské pauzy, ve věku 74 let, napsat operu Otello (1887), kterou ovšem jeho bohatá tvorba nekončí – po dalších šesti letech napíše ještě Falstaffa. Představa konce Verdiho veleúspěšné kariéry se samozřejmě nelíbila především jeho nakladateli Giuliu Ricordimu. Pochopil, že jedinou cestou, jak Verdiho vrátit do tvůrčího procesu zpět, je nabídka skvělého libreta, kterému Verdi neodolá. Všeobecně byl znám skladatelův velký obdiv k Shakespearovi, a tak Ricordi šikovně obrátil skladatelovu pozornost k Otellovi a k libretistovi Arrigu Boitovi.
Verdi nakonec novou chuť k zasažení do hudebního dění a zároveň k obhajobě individuality svého tvůrčího stylu vůči aktuálně silnému vlivu Wagnera ještě našel. Jeho předposlední opera má k Shakespearovi velmi blízko, byť je postavena na odlišných vyjadřovacích prostředcích přejímá základní dějová fakta, postavy a situace z věhlasného Shakespearova lyrického dramatu o závisti, uražené ješitnosti, lásce a žárlivosti. V Boitovi měl Verdi více než jen libretistu. Boito totiž v sobě spojoval výrazný básnický i dramatický talent, smysl pro psychologickou jemnost a mimořádnou muzikálnost. Verdiho Otello není jen proudem nádherné prokomponované hudby, nýbrž především dílem s obrovským psychologickým zázemím. Tento skladatelův hudební pohled na Shakespearovu tragédii o tenké hranici mezi láskou a lpěním mistrně osvětluje Otellovu tragickou cestu k sebedestrukci. Verdi byl přesvědčen, že s Boitem vytvořili mistrovské dílo - a nemýlil se.
Opera je uváděna v italském originále a na domácí scéně s českými titulky.

více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opera
DÉLKA: cca. cca 3 hodiny
OBSAZENÍ: Dir.: Norbert Baxa
Otello : WeiLong Tao
Desdemona: Valeria Vaygant
Jago : Nikolaj Někrasov
Páchová, Kovacs, Krejčí,
Machát, Nikitine,
sbor, balet, orchestr
VSTUPNÉ: 150 - 420 +A/8
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)






UPOZORNĚNÍ!

Vzhledem k množícím se dotazům, se tímto Severočeské divadlo s.r.o. distancuje od inscenace ZLATOVLÁSKA, na které se divadlo žádným způsobem nepodílí. Tato akce je pořádána externím subjektem, který neoprávněně užívá jméno naší společnosti. V případě, že patříte mezi oslovené, prosíme kontaktujte nás na e-mailu: sekretariat@operabalet.cz, aby bylo možné zamezit dalším škodám. Severočeské divadlo je připraveno věc předat orgánům činným v trestním řízení.

Děkujeme
Vaše Severočeské divadlo s.r.o.

© 2024 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ