• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
01234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.





MAPA:





Novoroční koncert

ZVEME VÁS NA:



    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • VALNÁ HROMADA

Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává zasedání valné hromady společnosti na den 25.1.2024 ve 13.00 hod. Zasedání se uskuteční na Krajském úřadě Ústeckého kraje v kanceláři č. 714, 7. patro, Velká Hradební 3118/48, Ústí nad Labem.

další dokumenty k VH zde...

  • VNITŘNÍ OZNAMOVACÍ SYSTÉM ZAMĚSTNAVATELE

E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134


  • NEVÁHEJTE...

MY FAIR LADY
21.4 2024 17:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plaká NETOPÝR
plaká NETOPÝR
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost


NAŠI PARTNEŘI:












POZOR - ZMĚNA!
Vážení diváci, představení dne 5. 4. 2024 od 19.00 hodin J. B. P. Molière: LAKOMEC 
je z důvodu nemoci ZRUŠENO! Náhradní termín bude 27.5.2024.
Děkujeme za pochopení.


PROGRAM DIVADLA:
LEDEN 2018
6.
SOBOTA

začátek
v 17:00 hodin

PEER GYNT – baletní suita
Příběh Peer Gynta nás zavede do snové norské krajiny, kde tento hlavní hrdina prožívá svůj rozervaný neutěšený život, plný lásky, zrady, bolesti, ztrát a útěků, říká choreografka Marika Hanušová, která se v této první části večera nechává unést překrásnou hudbou norského skladatele Edvarda Griega
a z dramatické předlohy Henrika Ibsena sleduje zejména charakter a ústřední motivy života Peer Gynta. Snovou, až pohádkovou atmosféru podporuje tanec na špičkách a nádherná scéna i kostýmy návrháře Josefa Jelínka.

CARMEN – baletní suita
S Carmen se ocitneme v aréně Sevilly, kde láska, svůdnost a žárlivost dožene hlavní hrdiny k vraždě. Jde o světoznámý příběh, podle novely Prospera Mériméého, který geniálně hudebně ztvárnil Georges Bizet. V našem večeru uslyšíte Carmen suitu od Rodiona Sčedrina, podle Bizetovy předlohy. V této druhé části večera najdeme trochu jiný pohybový slovník Mariky Hanušová – tentokrát velmi emotivní, vycházející ze španělského
temperamentu.

Obě choreografie tvoří ve své rozličnosti jeden harmonický celek. Jsou to dva příběhy – dva osudy muže a ženy z naprosto odlišných krajů, s rozdílným přístupem k životu, ale hlavně zde najdeme nit protkanou oběma příběhy... a tou je láska.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: baletní suity
OBSAZENÍ: DIRIGENT: Milan Kaňák
Peer Gynt
Peer Gynt – Róbert Király
Solvejg – Emmeline Jansen
Åse, matka – Elena Mazanova
Ingrid – Olivia Lenssens
Ženich – Salvador Sasot Sellart
Anitra – Blanka Tasi
Knoflíkář, Smrt – Vladimir Gončarov
Král trolů – Pavel Enekeš j.h.
Dcera krále trolů – Eliška Černohlávková

Carmen
Carmen – Frederika Kvačáková
José – Róbert Király
Escamilio – Roberts Skujenieks
Manžel – Vladimir Gončarov
Věštkyně – Elena Mazanova
VSTUPNÉ: 100 - 400 Kč + LM
délka představení cca 2.00 hod.
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
LEDEN 2018
9.
ÚTERÝ

začátek
v 19:00 hodin

TŘÍKRÁLOVÝ KONCERT - E.Urbanová a J.Dvorský

Tříkrálový koncert - Eva Urbanová, Miroslav Dvorský

Tříkrálový koncert - Eva Urbanová, Miroslav Dvorský
foto: www.operabalet.cz
Spoluúčinkuje orchestr Severočeského divadla
v Ústí nad Labem pod vedením Miloše Formáčka ..
Na programu skladby A. Dvořáka, L. Janáčka, G. Pucciniho, G. Verdiho, B. Smetany a dalších ..

PROGRAM
B. Smetana: Prodaná nevěsta – Skočná
árie Jeníka „Jak možná věřit“
árie Mařenky „Ach jaký žal“
duet „Věrné milování“
A. Dvořák: Rusalka – Polonéza
árie Prince „Vidino divná, přesladká“
árie Rusalky„Necitelná vodní moci“
závěrečný duet Prince a Rusalky
G. Verdi: Aida – duet Amneris a Radamese ze 4. jednání
G. Bizet: L‘Arlésienne – Farandola
G. Verdi: Otello – árie Desdemony „Ave Maria“
G. Rossini: Vilém Tell – Finale z předehry
G. Puccini: Turandot – árie Calafa „Nessun dorma“
O. Respighi: La Boutique fantasque - Tarantella a Can-Can
P. Masacagni: Sedlák kavalír – árie Santuzzy „Voi lo sapete, o mamma“
duet Santuzzy a Turidda „Tu qui Santuzza?“

Eva Urbanová a Miro Dvorský – sólisté
Miloš Formáček – dirigent
Orchestr Severočeského divadla

TYP PŘEDSTAVENÍ: koncert
OBSAZENÍ: Tříkrálový koncert světových operních árií

PROGRAM

B.Smetana:Prodaná nevěsta – Skočná

árie Jeníka „Jak možná věřit“

árie Mařenky „Ach jaký žal“

duet „Věrné milování“


A. Dvořák: Rusalka – Polonéza

árie Prince „Vidino divná, přesladká“

árie Rusalky„Necitelná vodní moci“

závěrečný duet Prince a Rusalky

----přestávka----


G. Rossini: Vilém Tell – Finale z předehry

G. Verdi: Otello – árie Desdemony „Ave Maria“

G. Bizet: L‘Arlésienne –Farandola

G. Puccini: Tosca – árie Cavaradossiho „E lucevan le stelle“

O. Respighi: La Boutique fantasque –Tarantella a Can-Can

P. Masacagni: Sedlák kavalír
– árie Santuzzy „Voi lo sapete, o mamma“
atacca duet Santuzzy a Turidda „Tu qui Santuzza?“

Eva Urbanová a Jaroslav Dvorský – sólisté
Miloš Formáček – dirigent
Orchestr Severočeského divadla

VSTUPNÉ: předprodej vstupenek Severočeské divadlo, s. r. o., OC Forum a CK Firo tour
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
LEDEN 2018
30.
ÚTERÝ

začátek
v 19:00 hodin

Operetu Ptáčník (Der Vogelhändler) zkomponoval Carl Zeller na začátku 90. let 19. století a její lidový příběh o lásce ptáčníka Adama a dívky z pošty Kristy, v němž nechybí intriky barona a jeho synovce, včetně divadelně vděčných záměn jednajících postav, okouzluje svojí upřímností posluchače dodnes. Velký podíl má na tom především hudba, neboť Zellerova partitura doslova hýří jak nádhernými hudebními nápady, tak i ušlechtilým orchestrálním zvukem. Na myšlenku operety o ptáčníkovi přišel Zeller během jedné své letní dovolené v tyrolských horách. Libreto operety mu napsali Moritz Nitzelberger-West a Ludwig Held podle francouzské divadelní hry Varina a Bievilla „Ce que deviennent les roses“, jejíž děj je zasazen do fiktivního Rýnského falckrabství začátku 18. století. Bouřlivý úspěch Ptáčníka – premiéra se konala 10. ledna 1891 – dosáhl v Divadle na Vídeňce 184 repríz a jen na německých jevištích se do roku 1900 dočkal Ptáčník tří tisíc představení.
Do světa se Zellerova opereta rozběhla rovněž rychle: devět měsíců po vídeňské premiéře ji uvedlo americké Casino Theatre New York a roku 1895 byla uvedena v londýnském Theatre Royal, Drury Lane. V Čechách byl Ptáčník poprvé hrán v květnu 1892 v Plzni, v českém překladu, v Praze ho provozovalo v originálním znění Nové německé divadlo. Výrazná sláva Zellerova Ptáčníka na českých operetních jevištích se počíná po druhé světové válce, zejména v legendárním pražském Hudebním divadle v Karlíně, kde Zellerův Ptáčník patřil po dlouhá léta ke kmenovým a nesmírně oblíbeným kusům.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opereta
OBSAZENÍ: DIRIGENT: Milan Kaňák

Kněžna Marie: Jarmila Baxová
Adelaide, dvorní dáma: Lenka Jarolímková Schutzová
Baron Weps: Petr Matuszek
Hrabě Stanislav, jeho synovec: Milan Vlček
Süfe, profesor zoologie: Tomáš Christian Brázda
Würmchen, profesor zoologie: Radek Krejčí
Adam, ptáčník: Jaroslav Kovacs
Krista, dívka z pošty: Monika Sommerová
Šnek, starosta: Martin Matoušek
Jette, hostinská: Ester Králová
VSTUPNÉ: 100 - 400 Kč +A/5
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
LEDEN 2018
31.
STŘEDA

začátek
v 19:00 hodin

[Vladimír Gončarov] (Čoban), [Tomáš Brázda] (Anděl)
Příběh s rozměrem shakespearovské tragédie o lásce bílé dívky a romského chlapce je koncipován jako moderní taneční divadlo s temperamentní hudbou balkánského skladatele Gorana Bregoviče. Jejich láska naráží na bariéry vztyčené rozdílností kultur, ze kterých vzešli, a na skryté či otevřené animozity mezi dvěma odlišnými sociálními prostředími. Cikánské kořeny/í jsou vystavěny na dynamických sborových akcích: přinášejí jiskru, živelnost a nápaditost. Choreografie je prodchnuta stylizovanými folklorními prvky; rytmický doprovod mnohdy vytvářejí tanečníci sami hrou na nejbizarnější nástroje a předměty. Přirozenost tanečního projevu a výrazná pohybová zkratka, s níž tvůrci vyprávějí příběh, jsou hybnou silou inscenace, která se těší velké oblibě již od roku 2001, kdy byla poprvé uvedena na Slovensku. V titulní roli vystupuje Vladimir Gončarov, který byl za roli Čobana oceněn prestižní cenou Thálie 2008. Inscenace má na svém kontě i další vavříny: Severočeské divadlo získalo na Soutěžní přehlídce současné taneční tvorby v minulém roce Cenu za nejlepší kolektivní výkon právě za inscenaci Cikánské kořeny/í. Vladimír Gončarov navíc v téže soutěži získal Cenu za nejlepší sólový výkon a to opět za roli Čobana.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: taneční divadlo
DÉLKA: cca. 1hodina 40min
OBSAZENÍ: Dara – Eliška Černohlávková
Čoban – Vladimir Gončarov
Anděl – Vyačeslav Pleškov
Skinheads – Jaroslav Žák j.h.,
Vojtěch Tejkl j.h., Jan Vozáb j.h.
VSTUPNÉ: 100 - 400 Kč + LM
délka představení cca 1.45 hod.
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)






UPOZORNĚNÍ!

Vzhledem k množícím se dotazům, se tímto Severočeské divadlo s.r.o. distancuje od inscenace ZLATOVLÁSKA, na které se divadlo žádným způsobem nepodílí. Tato akce je pořádána externím subjektem, který neoprávněně užívá jméno naší společnosti. V případě, že patříte mezi oslovené, prosíme kontaktujte nás na e-mailu: sekretariat@operabalet.cz, aby bylo možné zamezit dalším škodám. Severočeské divadlo je připraveno věc předat orgánům činným v trestním řízení.

Děkujeme
Vaše Severočeské divadlo s.r.o.

© 2024 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ