• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.





MAPA:





Novoroční koncert

ZVEME VÁS NA:



    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • VALNÁ HROMADA

Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 20.11.2024 ve 13.00 hod. Zasedání se uskuteční v historické budově Severočeského divadla s.r.o. v Ústí nad Labem, Lidické náměstí 1710/10 ve 2. patře.

další dokumenty k VH zde...

  • VNITŘNÍ OZNAMOVACÍ SYSTÉM ZAMĚSTNAVATELE

E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134


  • NEVÁHEJTE...

LABUTÍ JEZERO
29.12 2024 17:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plakát - Taneční evokace
plakát - Taneční evokace
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost


NAŠI PARTNEŘI:
















PROGRAM DIVADLA:
ŘÍJEN 2022
16.
NEDĚLE

začátek
v 17:00 hodin

Slavný americký muzikál z roku 1956. Libreto napsal Alan Jay Lerner a hudbu Frederick Loewe. Inspirací pro tvůrce muzikálu byla slavná divadelní hra Georga Bernarda Shawa Pygmalion z roku 1912. Příběh pojednává o chudé květinářce Elize Doolittlové, kterou si vyhlídl Henry Higgins, arogantní a nesnesitelný profesor fonetiky, který se vsadil s přítelem, plukovníkem ve výslužbě, že z této prostořeké a umouněné měšťačky z nižší vrstvy, udělá kultivovanou dámu, aniž by si někdo povšimnul, že není z vyšších společenských kruhů.
Po čase se ale ukáže, že propad mezi společenskými kruhy není zaviněn osobností či povahou, ale pouze prostředím a vlivy, které na člověka působily. Z Lízy se během „experimentu“ vyklube kultivovaná žena, která v ní dřímala už dávno předtím.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: muzikál
OBSAZENÍ: Eliza Doolittleová Jakuba Šeniglová
Profesor Henry Higgins Tomáš Christian Brázda
Plukovník Pickering Petr Matuszek
Alfred Doolittle radek Krejčí
Freddy Eynsford-Hill Petr Luftner
Paní Higginsová Jelena Juklová
Paní Pearceová Hana Koubová
Paní Eynsford-Hillová Valeryia Vaygant
Profesor Zoltán Karpathy Vladimír Štěpka / Miloslav Nechyba
Lady Boxingtonová Ivana Stejskalová
Lord Boxington Serguei Nikitine
Ceremoniář na velvyslanectví Radek Konař
Majitel výčepu Nikolaj Vaygant
Princezna Sofie Ikonija Pelemiš
Transylvánský princ Roberts Skujenieks


Sloužící Anna Zimina, Květuše Krčmářová, Tereza Cromwell,
Pavel, Machát, Nikolaj Někrasov
Prodavači Radek Konař, Vladimír Štěpka, Luboš Wagner
Kuba Vladimír Štěpka
Harry Luboš Wagner
Květinářka Věra Tartárková
VSTUPNÉ: + N/5 ABO jaro 22
150 - 430 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2022
18.
ÚTERÝ

začátek
v 19:00 hodin

Divadlo Na zábradlí:

Z.Adamec + Sebeobviňování

Festival KULT

Festival KULT společně s Divadlem Na zábradlí dospěl k závěru, že s ohledem na technické specifikace inscenace Zdeněk Adamec + Sebeobviňování se představení odehraje 18. října od 19 hodin v rámci festivalu KULT na domovské scéně v Praze – v Divadle Na Zábradlí a v Betlémské kapli.
Dopravu k Divadlu Na zábradlí a zpět do Ústí nad Labem zajišťuje autobusem. Více informací na stránkách www.festivalkult.cz


„Prosím, neudělejte ze mě blázna!“

Scénická skica s názvem Sebeobviňování se zaměřuje na reflexi osoby Petera Handkeho jako veřejně známé osobnosti s kontroverzní pověstí. Velkého spisovatele vyznamenaného Nobelovou cenou a zároveň provokatéra ztvárňuje výjimečný německý herec Samuel Finzi a člen souboru Divadla Na zábradlí Jiří Černý.



více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: činohra
VSTUPNÉ: předprodej vstupenek pouze na www.festivalkult.cz nebo telefonicky na 774 832 441
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2022
19.
STŘEDA

začátek
v 19:00 hodin

Aida je právem považována za jedno z vrcholných děl světové operní tvorby. Verdi ji napsal na objednávku egyptské vlády pro slavnostní otevření Suezského kanálu. Aida, jejíž děj se odehrává ve starodávném Egyptě, je tragickým milostným příběhem a zároveň výpravným dramatem plným velkolepých davových scén a působivých sborových partů. Drama lásky egyptského vojevůdce Radama a otrokyně Aidy, ve skutečnosti dcery etiopského krále Amonastra, inspirovalo Verdiho k napsání výjimečného hudebního opusu, ve kterém se cizokrajná melodika mísí s hudbou typicky italskou. Mezi nejznámější melodie Aidy patří slavný Triumfální pochod.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opera
DÉLKA: cca. 2 hodiny 50 minut
OBSAZENÍ: Dirigent Milan Kaňák

Aida Vaygant Valeria
Amneris Hrbáčková Šárka
Radames Višňakov Nikolaj
Amonasro Nikolaj Někrasov
Ramfis Vančura Pavel
Posel Kovacs Jaroslav
Král Nikitine Serguei
Kněžka Sommerová Monika
VSTUPNÉ: 150 - 430 Kč + LM
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2022
21.
PÁTEK

začátek
v 19:00 hodin

Laterna Magika:

Robot Radius

Festival KULT
Na planetě Zemi vyhynul život a ovládají ji jen neživé technologie. Zbyl však ještě poslední člověk – vědec, který má dokončit systém transformace člověka fyzického v člověka digitálního. Pochybnosti, které pociťuje, jsou možná tím posledním, co jeho mysl váže k podstatě lidské existence, které se dobrovolně vzdává. Ale třeba tomu tak není, třeba bude toto rozhodnutí evolučním skokem, ze kterého vzejde nové lidstvo.

Inscenace Robot Radius vzešla z volného dialogu s divadelní hrou Karla Čapka R. U. R., od jejíž premiéry letos uplynulo sto let. Tvůrci její téma zasadili do kontextu 21. století, které přineslo nové výzvy i znepokojivé tendence: klimatické změny, rozvoj umělé inteligence, etické otázky genového inženýrství…

více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: činohra
VSTUPNÉ: předprodej vstupenek pouze na www.festivalkult.cz nebo telefonicky na 774 832 441
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2022
22.
SOBOTA

začátek
v 15:00 hodin

Péťa a vlk - plakát
Skladba pro vypravěče a orchestr, k níž autor napsal rovněž text, vznikla v době, kdy se vrátil do Sovětského svazu, tj. v roce 1936, na popud ředitelky Moskevského centrálního dětského divadla Natalie Sacové, se záměrem seznámit děti s nástroji v orchestru.
Každá postava příběhu je přiřazena některému hudebnímu nástroji nebo nástrojové skupině a má své vlastní hudební téma:
Malý chlapec jménem Petr žije se svým dědou na venkově. Jednoho dne se otevřou vrátka a kachna využije příležitosti jít se vyčvachtat do blízkého rybníčka.
A tady začíná příběh Péťi a vlka.
Hudba je lehce srozumitelná a stravitelná a ačkoli se skladba nazývá „symfonická pohádka pro děti“, je hudba spíš zvukomalebná a popisná, tedy spíše ve stylu filmové hudby než symfonie – vypravěč se střídá s hudbou, kterou vlastně uvádí.

více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: balet
OBSAZENÍ: Dirigent Milan Kaňák

Vypravěč-Jan Vozáb
Péťa-Daniel Racek
Vlk- Roberts Skujenieks
Ptáček-Klára Filová
Kachna-Frederika Kvačáková
Kočka-Ikonija Pelemiš
Dědeček-Roman Soviar
Lovci-Ludmila Novotná, Peter Ludwig
VSTUPNÉ: 50 - 100 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2022
23.
NEDĚLE

začátek
v 17:00 hodin

Slavný americký muzikál z roku 1956. Libreto napsal Alan Jay Lerner a hudbu Frederick Loewe. Inspirací pro tvůrce muzikálu byla slavná divadelní hra Georga Bernarda Shawa Pygmalion z roku 1912. Příběh pojednává o chudé květinářce Elize Doolittlové, kterou si vyhlídl Henry Higgins, arogantní a nesnesitelný profesor fonetiky, který se vsadil s přítelem, plukovníkem ve výslužbě, že z této prostořeké a umouněné měšťačky z nižší vrstvy, udělá kultivovanou dámu, aniž by si někdo povšimnul, že není z vyšších společenských kruhů.
Po čase se ale ukáže, že propad mezi společenskými kruhy není zaviněn osobností či povahou, ale pouze prostředím a vlivy, které na člověka působily. Z Lízy se během „experimentu“ vyklube kultivovaná žena, která v ní dřímala už dávno předtím.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: muzikál
OBSAZENÍ: Dirigent Milan Kaňák

Eliza Doolittleová Karolína Herzinová
Profesor Henry Higgins Tomáš Christian Brázda
Plukovník Pickering Petr Matuszek
Alfred Doolittle Ctirad Götz
Freddy Eynsford-Hill Petr Lüftner
Paní Higginsová Jelena Juklová
Paní Pearceová Ester Králová
Paní Eynsford-Hillová Valeryia Vaygant
Profesor Zoltán Karpathy Miloslav Nechyba
Lady Boxingtonová Ivana Stejskalová
Lord Boxington Serguei Nikitine
Ceremoniář na velvyslanectví Radek Konař
Majitel výčepu Nikolaj Vaygant
Princezna Sofie Ikonija Pelemiš
Transylvánský princ Roberts Skujenieks

Sloužící Tereza Lankaš, Ivana Azubuike, Pavla Vojtková
Pavel Machát, Otakar Hájek
Prodavači Radek Konař, Pavel Machát, Nikolaj Někrasov,
Otakar Hájek,Celestýn Čapka
Kuba Vladimír Štěpka /Celestýn Čapka
Harry Luboš Wagner
Květinářka Věra Tartárková
VSTUPNÉ: 150 - 430 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2022
27.
ČTVRTEK

začátek
v 19:00 hodin

Z nového světa, Koncert pro Ústí nad Labem

plakát - Z nového světa

plakát - Z nového světa
foto: www.operabalet.cz
pod záštitou hejtmana Ústeckého kraje Jana Schillera

NA PROGRAMU:
Johannes Brahms – Variace na Haydnovo téma Es dur pro dva klavíry
Antonín Dvořák – Slovanské tance – výběr
Antonín Dvořák – Symfonie e moll „Novosvětská”

ÚČINKUJÍ:
Michal Mašek – klavír
Igor Ardašev – klavír
Miloš Formáček – dirigent
Orchestr Severočeského divadla

TYP PŘEDSTAVENÍ: koncert
VSTUPNÉ: 150 - 430 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2022
30.
NEDĚLE

začátek
v 17:00 hodin

[Michaela Procházková] (Odilie), [Róbert Király] (Rudovous – Rotbart)
Labutí jezero patří k nejslavnějším a nejznámějším klasickým baletním titulům a je součástí repertoáru všech světových scén. Severská legenda o dívce Odettě proměněné v labuť inspirovala P. I. Čajkovského k napsání lyrické melodické hudby, která se stala vzorovou ukázkou vrcholného hudebního romantismu, a svou nesmrtelnost získala také díky původním dochovaným choreografickým pasážím Mariuse Petipy a Lva Ivanova. Od jejich časů představuje Labutí jezero pro každou novou generaci sólistů a pro celé soubory vzrušující výzvu k prezentaci vrcholné taneční virtuozity.
Délka představení cca 2.35 hod.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: balet
OBSAZENÍ: Dirigent Milan Kaňák
Odetta,Odilie Daria Lazucová j.h.
Princ Karel Audy j.h.
Rudovous Vladimír Gončarov
Přítel prince Máté Brünn
Pas de trois Zuzana Novoborská,
Frederika Kvačáková,Roberts Skujenieks
Pas de quatre Frederika Kvačáková,
Kristýna Petrášková,Johana Březinová,
Ikonija Pelemiš
Grand pas de quatre Blanka Tasi,
Zuzana Novoborská,Ludmila Novotná
Španělský tanec Ludmila Novotná,Robert Király
Ruský tanec Zuzana Novoborská
Neapolský tanec Kristýna Petrášková,
Johana Březinová,Manaf Ferkh
Maďarský tanec Blanka Tasi,
Kateřina Kopřivová,Barbora Dvořáková,
Roberts Skujenieks,Peter Ludwig,Daniel Racek
VSTUPNÉ: 150 - 430 Kč + LM
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2022
31.
PONDĚLÍ

začátek
v 19:00 hodin

F.R. Čech Dívčí válka

Pragokoncert Bohemia

Dívčí válka

Dívčí válka
foto: www.operabalet.cz
Dívčí válka je nejúspěšnější a nejhranější ze všech divadelních her v České republice. Jeho atraktivnost se skrývá především v lehkosti žánru, nadsázce, využitých tématech a také v hereckém obsazení. Autor sám o této komedii říká: „Dívčí válku jsem psal – tak říkajíc – českému národu „na míru“, jde především o jemu blízký styl humoru a oblasti, kterých se dotýká (erotika, politika). Navíc jde o odpočinkový žánr, v jehož rámci přinášíme hodokvas těch nejkrásnějších žen, kterými naše zubožená vlast disponuje. Já vždy s trochou nadsázky říkám – tak Bůh vynahrazuje svým milým Čechům neúspěchy v tržní ekonomice. O úspěchu Dívčí války svědčí naplněné sály po celé naší republice“.

TYP PŘEDSTAVENÍ: komedie
VSTUPNÉ: 420 - 490 Kč bez slev
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)







© 2024 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ