• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
01234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.


plakát ABO 2018/19
plakát ABO 2018/19
foto: www.operabalet.cz



MAPA:



ZVEME VÁS NA:


KONCERT 4TET



KONCERT JANEK LEDECKÝ



KONCERT VÁCLAV NECKÁŘ



KONCERT THE BACKWARDS




    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • INSCENACE ZAHRADA SOCH:
    SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:



  • NEVÁHEJTE...

PÉŤA A VLK
11.11 2018 15:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

Péťa a vlk - plakát
Péťa a vlk - plakát
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • AKTUÁLNĚ



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:








UPOZORNĚNÍ DIVÁKŮM !!!
Od 2. října bude v prodeji silvestrovské představení muzikálu „CASANOVA“.

Vhledem k odložení plánovaného muzikálu LES MISÉRABLES – BÍDNÍCI (viz „Slovo ředitele“ na našem webu), můžete již zakoupené vstupenky vrátit v přeprodeji, kde byly vstupenky zakoupeny.
Děkujeme za pochopení

Vladimir Gončarov, Tomáš Reindl, Irena Žantovská: ZAHRADA SOCH

(pohyb myší nad obrázkem=panning, i=popis, kliknutí=zvětšení fotky)
Představení vzniklo v koprodukci Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem a občanského sdružení Aréna

Inscenace Zahrada soch je experimentální scénické představení složené z poezie Ireny Žantovské (laureátky Mezinárodního televizního festivalu Zlatá Praha 2006), která měla i režii, baletních kreací choreografa Vladimira Gončarova (držitel Ceny Thálie 2008), původní hudební kompozice z pera Tomáše Reindla, scény a kostýmů Dany Hávové a výtvarných animací z koláží Miroslava Huptycha. Zahrada soch je sérií baletních miniatur inspirovaných expresivními verši I. Žantovské, v působivém přednesu Nely Boudové. Básně jsou obrazem nesnadného soužití mezi mužem a ženou, mezi jedincem a společností, zrcadlem dvou kontrastů, v nichž hledáme smysl svého života a pevný bod, o nějž se lze opřít a nezakolísat. Jak praví jedna románová postava - všichni se musíme rozhodovat mezi tím, co je správné, a tím, co je snadné. Takové rozhodování je i klíčem a pointou představení Zahrada soch. Choreografie Vladimíra Gončarova i hudební kompozice Tomáše Reindla oscilují mezi klasickým uchopením hudebního divadla, včetně romantických smyčců a baletu na špičkách, a moderním výrazivem, které zachází stejně dovedně s inspirací u moderních skladatelů vážné hudby (Glasse či Reicha), jako s rockovou či etnickou hudbou, atonálními "zvuky ulice" atd. Tomu vždy odpovídá taneční, pohybová složka, často až na samé hranici akrobacie či soudobých výrazových prvků street dance. Kapitolou samou pro sebe je pohyblivá scénografie tvořená animovanými výtvarnými kolážemi Miroslava Huptycha. Huptychovy koláže jsou lyrickým protipólem často nelítostného světa skrytého ve verších i hudbě Zahrady soch, a ukazují nám jisté estetické útočiště, nabízejí zklidnění a katarzi. Zvláštním hostem Zahrady soch byla mladá česko-polská rocková zpěvačka Ewa Farna, která do představení nazpívala původní píseň Ohňonoši. Inscenace vznikla z koprodukce občanského sdružení Aréna a Severočeského divadla opery a baletu Ústí nad Labem

  • taneční divadlo - délka představení cca: cca 95 min.
  • datum premiéry: 22.10. 2010  
  • libreto: Irena Žantovská   režie: Irena Žantovská   choreografie: Vladimir Gončarov   výtvarník scény: Dana Hávová   výtvarník kostýmů: Dana Hávová  
    Hudba: Tomáš Reindl výtvarné návrhy: Miroslav Huptych animace: Milan Hořínek Recitace: Nela Boudová Zpěv: Inna Davidenko, Ewa Farná, Hana Koubková, Iveta Kováčová, Jana Procházková Inscenace vznikla z koprodukce občanského sdružení Aréna a Severočeského divadla opery a baletu Ústí nad Labem  
  • OSOBY A OBSAZENÍ:   Recitace: Nela Boudová   Zpěv: Hana Koubková   Duše: Natalia Vasina   Medúza: Jana Jandorová   Muž: Vladimír Goncharov   Zpěv: Inna Davidenko   Mladík: Róbert Király   Manželé: Iva Šebková / Pavel Enekeš   Kolemjdoucí: Simona Christianová / Michaela Procházková / Vladimíra Podhorná / Mária Pánková / Zuzana Novoborská / Eliška Černohlávková / Milan Bednář / Jiří Starý / Roberts Skujenieks   Mladik: Róbert Király   Manželka: Iva Šebková / Jiří Starý   Manžel: Pavel Enekeš / Simona Christianová   Zpěv: Ewa Farna   Muži: Pavel Enekeš / Vladimír Goncharov / Róbert Király / Milan Bednář / Petr Popovský / Róbert Király / Jiří Starý / Roberts Skujenieks   Sochy: Vladimír Goncharov / Jana Jandorová / Róbert Király / Iva Šebková / Jiří Starý / Simona Christianová / Pavel Enekeš / Michaela Procházková / Petr Popovský / Roberts Skujenieks   Zpěv: Iveta Kováčová   Vdaná žena: Iva Šebková   Nevěsta: Simona Christianová   Mladé ženy: Jana Jandorová / Michaela Procházková / Vladimíra Podhorná / Mária Pánková / Zuzana Novoborská / Eliška Černohlávková   Nevěsta: Simona Christianová   Zpěv: Jana Procházková / Inna Davidenko   Manžel: Pavel Enekeš   Dívky: Michaela Procházková / Vladimíra Podhorná   Skupina: Mária Pánková / Róbert Király / Jiří Starý / Milan Bednář   Dav: Iva Šebková / Jana Jandorová / Michaela Procházková / Mária Pánková / Zuzana Novoborská / Róbert Király / Milan Bednář / Vladimír Goncharov
ODKAZY PRO STAŽENÍ FOTOGRAFIÍ:





profil osobnosti:

Jana Jandorová /tanečnice/

Jana Jandorová, Jiří Starý
Jana Jandorová, Jiří Starý
foto: www.berounsky.cz
Narodila se 18. 1. 1987 v Brně.

Balet vystudovala na Taneční konzervatoři v Brně, kterou absolvovala v roce 2006 (DiS.).

První angažmá měla v Moravském divadle v Olomouci v sezóně 2006/2007 (tančila v rolích Slepice a Dívky v baletu Marná opatrnost). 

Od 20. 8. 2007 je členkou souboru baletu Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem. Tančí v těchto rolích v baletech a tanečních divadlech: sněhové vločky, valčík (Louskáček), Cikánky, Disko (Cikánské kořeny/í), Léto, Macecha (Popelka), Matka, Poupata (Café Aussig), Segidilla, Mercedes, Fandango, Cikáni, Dvě přítelkyně, Sen (Don Quijote). Kromě toho vystupuje v roli Margot v operetě Veselá vdova a tančí či tančila ve sboru v operetách, operách a muzikálech Severočeského divadla opery a baletu (Polská krev, Carmen, West Side Story, Čardášová princezna, Hello, Dolly!, Hoffmannovy povídky, Divotvorný hrnec, Otello). 

Od roku 2007 vyučuje v Baletním studiu Severočeského divadla opery a baletu (nejmenší děti).

Je ze sportovně založené rodiny, ona od šesti let cvičila moderní gymnastiku. K baletu jí přivedla její babička, která zjistila, že v...

...celý článek


profil osobnosti:

Pavel Enekeš /tanečník/

Margarita Plešková (Popelka), Pavel Enekeš (Princ)

Margarita Plešková (Popelka), Pavel Enekeš (Princ)
foto: www.berounsky.cz
Narodil se 10. 8. 1981 v Chomutově.

Balet vystudoval na Taneční konzervatoři v Praze, kterou absolvoval s vyznamenáním v roce 2000 (dipl. umělec) a obdržel cenu za nejlepší absolventský výkon.
 
Od 21. 8. 2000 je členem souboru baletu Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem, od 2. 7. 2002 sólista. Tančí nebo tančil v těchto rolích v baletech a tanečních divadlech: Alan, Colin (Marná opatrnost aneb špatně hlídaná dcera), Merkucio (Romeo a Julie), Farinelli, sbor (Farinelli), Nurali, Václav (Bachčisarajská fontána), Její přítel, Muž (Noční ptáci), Zlaté sošky, Šašek (Aladin), Kavalíři, Modrý pták, Princ Desirée (Spící krasavice), 3 páry (Čarodějná láska), Don José, souboj (Carmen), Šašek, Honza, Švec, Princ, Básník (Z pohádky do pohádky), Peer Gynt (Peer Gynt), Franz, Jánoš (Coppélia), Mozart, Jakub, Benátský kavalír (Casanova), Neapolitána, Šašek (Labutí jezero), Catullus (Catulli carmina), Carmina burana (Carmina burana), čínský tanec, princ Louskáček (Louskáček), Marcel Cerdan, Dupont (Edith – vrabčák z předměstí), Čoban (Cikánské kořeny/í), Princ, 2 kavalíři...

...celý článek


profil osobnosti:

Simona Christianová /tanečnice/

Simona Christianová (Micaela), Pavel Enekeš (Don José)

Simona Christianová (Micaela), Pavel Enekeš (Don José)
foto: foto: www.berounsky.cz
Narodila se 30. 6. 1977 v Ústí nad Labem.

Vystudovala Střední pedagogickou školu v Ústí nad Labem (obor učitelství pro mateřské školy a vychovatelství), maturita 1995, potom studium na Taneční konzervatoři v Praze, kterou absolvovala 1998.
Od 1. 9. 1998 je členkou souboru baletu Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem. Tančí nebo tančila v těchto rolích v baletech a tanečních divadlech: Jepice (Broučci), Vesničané, Přítelkyně (Marná opatrnost aneb špatně hlídaná dcera), Alexandra (Farinelli), Dámy-kordy, Harém ženy, Tanečnice se zvonečky (Bachčisarajská fontána), Hosté na plese, Dámy u Kapuletů (Romeo a Julie), Dámy půlnoci, Ženy (Noční ptáci), Drahokamy, Zelinářky (Aladin), Dámy valčíku a Víly růží, Víly – variace, Kočička (Spící krasavice), Dívky (Čarodějná láska), Micaela, Dívky (Carmen), 4 páry (Z pohádky do pohádky), 4 dívky orient, Trollové, 2 Salašnice (Peer Gynt), 4 páry, Španělka, přítelkyně Swanildy (Coppélia), Labutě, Pas de quattre, Nevěsty, Španělský tanec, Dámy sbor, Valčík, společnost, Mazurka (Labutí jezero), Rodiče, Rusko,...

...celý článek


profil osobnosti:

Jiří Starý /tanečník/

Jana Jandorová, Jiří Starý
Jana Jandorová, Jiří Starý
foto: www.berounsky.cz
Narodil se 1. 4. 1989 v Praze.

Balet vystudoval na Taneční konzervatoři v Praze, kterou absolvoval v roce 2008.

Od 8. 9. 2008 je členem souboru baletu Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem. Tančí v těchto rolích v baletech a tanečních divadlech: polský tanec, maďarský tanec (Labutí jezero), ruský tanec, španělský tanec (Louskáček), Cikáni, Disko (Cikánské kořeny/í), Taneční mistr, Ples – 4 páry, 2 kupci, 2 obuvníci (Popelka), Frajeři (Café Aussig), Fandango, Segidilla, Cikáni, Vajda cikánů (Don Quijote).

V osmi letech začal se svou o tři roky mladší sestrou navštěvovat Baletní školu Pirueta (vedli ji tanečníci Národního divadla Jana Cigánková a Jiří Plecháč), byl tam nejvyšší ze tří kluků, takže tančil prince. Zaujalo jej spojení hudby a tance v baletní umění, kde na základě nesmírné fyzické i psychické náročnosti vznikne křehké a krásné dílo, samozřejmě ve spolupráci s výtvarným uměním. Tanec mu pomohl s přesnou koordinací pohybů i s postupným formováním postavy. Zalíbilo se mu mnoho baletních představení, které navštěvoval již od dětských let na našich předních scénách. Proto po 5....

...celý článek





© 2018 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ