• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
01234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.


Plakát ABO 2016-2017
Plakát ABO 2016-2017
foto: www.operabalet.cz



MAPA:



ZVEME VÁS NA PŘEDSTAVENÍ:

NABUCCO OPEN AIR
NABUCCO OPEN AIR





MICHAL HORÁČEK:
NA CESTĚ
6.6.2017





GALAKONCERT
ŠTEFAN MARGITA
LENKA GRAF
8.6.2017





DAVID KOLLER
24.10.2017




    obrazek



CERTIFIKÁT PROVĚŘENÁ SPOLEČNOST
CERTIFIKÁT PROVĚŘENÁ SPOLEČNOST
PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • INSCENACE GIUDITTA:
    SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:



  • NEVÁHEJTE...

GIUDITTA
19.6 2017 19:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

muzikál Zvonokosy - plakát
muzikál Zvonokosy - plakát
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • AKTUÁLNĚ



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:








Franz Lehár: GIUDITTA

(pohyb myší nad obrázkem=panning, i=popis, kliknutí=zvětšení fotky)
Autor operet Veselá vdova, Cikánská láska, Paganini, Carevič, Země úsměvů a dalších navázal v Giudittě na předešlé operety, tato však netradičně nekončí happyendem. Příběh i titulní postava připomínají částečně Carmen. Děj zasazený na temperamentní jih Evropy a orientální sever Afriky podpořil skladatel úžasnou hudbou nasáklou exotickou smyslností, která v sobě spojuje různé kultury. Mezi nejznámější hity patří „Moje rety“, „Jsi mé slunce“ a další ...

KDY HRAJEME:


sezóna 2016-2017:
  • 15.ČERVEN 2017
    ČTVRTEK od 19:30h

    NA ZÁJEZDU - Karlovy Vary
  • 19.ČERVEN 2017
    PONDĚLÍ od 19:00h

    NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA
    • opereta
    • datum premiéry: 26.2. 2016  
    • libreto: P. Knepler, F. Löhner   režie: Zbyněk Brabec   dirigent: Milan Kaňák   choreografie: Vladimír Gončarov   výtvarník scény: Ondřej Zicha   výtvarník kostýmů: Josef Jelínek   sbormistr: Jan Snítil   asistent režie: Tináš Christian Brázda   korepetice: Irina Lorents   inspice: Zdeněk Kozlík  
    • OSOBY A OBSAZENÍ:   Giuditta: Iveta Dufková / Miroslava Časarová   Octavio: Jaroslav Kovacs / Jakub Turek   Anita: Dita Hořínková / Michaela Nosková   Pierrino: Tomáš Ch. Brázda   Manuele: Radek Krejčí   Antonio: Martin Matoušek   Ibrahim: Vladimír Štěpka   Martini: Petr Matuszek   Lolitta: Emilie Michnová   Lord Barymore: Nikolaj Někrassov   Vévoda: Karel Fieweger   Číšník: Ivan Zelycz   Hostinský: Pavel Machát   Vrchní: Otakar Hájek
    ODKAZY PRO STAŽENÍ FOTOGRAFIÍ:






    profil osobnosti:

    Petr Matuszek

    /Josef Herman, Hudební rozhledy 6/2014/

    Petr Matuszek
    Petr Matuszek
    foto: Hudební rozhledy
    Na poslední operetní premiéře v Severočeském divadle v Ústí nad Labem, revuální Růže z Argentiny Járy Beneše, odvedl jedinou pěknou roli vzteklého chlapáckého předáka ranče Cinta Nereze barytonista Petr Matuszek (1962). Nikdo další už nedokázal přehrávat postavy do patřičně obludné karika­tury, aby nebyly trapné. Stydno bylo z přehrávaného pomrkávání do publika, z obnošených šarží, ze ztráty vkusu. Věc strategie, umělecké cti a vkusu. Mnozí ústečtí diváci na premiéře vskutku hýkali blahem, ale byli i tací, kteří znechuceně odcházeli do šaten. Píšu to jen coby doklad Matuszekovy schopnosti učinit na jevišti cokoli, co je pro inscenaci potřebné, třeba i zlostně koulet očima a silácky tasit kolt, když je to zapotřebí, ale umí volit nejvhodnější prostředky a není tolik jako jiní odkázaný na jevištní i interpretační vedení. Záhy ukážeme, čím to zřejmě je, nyní konstatujme, že Matuszek absolvoval violu a zpěv na konzervatoři v Teplicích, že jeho učiteli zpěvu byli dlouholetý sólista ústecké opery Jan Vavruška a tenorista Národního divadla Jan Hlavsa. Vojnu si Matuszek odkroutil v AUS,...

    ...celý článek


    profil osobnosti:

    Milan Kaňák /dirigent, sbormistr/

    Milan Kaňák - dirigent, sbormistr ústeckého divadla
    Milan Kaňák - dirigent, sbormistr ústeckého divadla
    foto: www.operabalet.cz
    *1955, Brno

    Absolvoval hru na hoboj, kompozici a dirigování na brněnské konzervatoři a vzdělání si rozšířil studiem stejných oborů na Janáčkově akademii múzických umění v Brně. Je laureátem mnoha soutěží interpretačních i skladatelských, dlouholetým sólovým a komorním hráčem. V letech 1973 – 1990 byl sólohobojistou orchestru Janáčkovy opery v Brně, 1990 – 1995 prvním hobojistou Pražského komorního orchestru bez dirigenta. V září 1995 nastoupil na místo šéfa opery Jihočeského divadla v Českých Budějovicích.

    V šéfovské i dirigentské činnosti zaměřil pozornost na zvýšení podílu české tvorby v repertoáru budějovické opery s příklonem ke skladatelům 20. století (Janáček, Martinů, Hurník, Feld). Svůj zájem soustřeďuje rovněž na málo hraná či neznámá díla – např.  na MHF  Brno 1990 byl ve spolupráci s L.Ogounem (choreografie) interpretem evropské premiéry baletu Bohuslava Martinů Škrtič, v roce 1999 uvedl ve spolupráci se členy Landestheater Linz Stravinského Příběh vojáka, v témže roce vůbec poprvé v Jihočeském divadle Massenetovu Manon, v roce 2000  tu znovu téměř...

    ...celý článek


    profil osobnosti:

    Vladimír Gončarov /tanečník/

    Vladimír Gončarov (Partajník), Margarita Plešková (Matka)

    Vladimír Gončarov (Partajník), Margarita Plešková (Matka)
    foto: www.berounsky.cz
    Je ruské národnosti, narodil se v ruském Krasnodaru. 

    V deseti letech začal studovat konzervatoř v Alma-Atě v Kazachstánu, pak přestoupil na Permskou státní baletní konzervatoř do Permu v Rusku, kterou absolvoval.

    První angažmá získal v Akademickém divadle P. I Čajkovského v Permu (Permskij akademičeskij teatr opery i baleta imeni P. I. Čajkovskogo), kde vystupoval v rolích například jako Rudovous (Labutí jezero), Madge (La Sylphide), Víla Karabos (Spící krasavice), Drosselmayer (Louskáček) a další. V sezóně 1997/98 působil jako sólista Velkého divadla v polské Poznani (Teatr wielki Stanislawa Moniuszki w Poznaniu), kde tančil mj. Jinocha v baletu Sylfidy. 

    Od 3. 11. 1998 je členem souboru baletu Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem (člen sboru s povinnosti sól, od 1. 1. 2000 sólista). Vytvořil zde řadu rolí klasického i moderního repertoáru: Hillarion, Albert (Giselle), Princ, Rudovous (Labutí jezero), Pavouk (Broučci), Matka Simona (Marná opatrnost), Romeo (Romeo a Julie), Händel (Farinelli), Girej (Bachčisarajská fontána), Čaroděj (Aladin), Guvernantka...

    ...celý článek


    profil osobnosti:

    Nikolaj Někrassov /baryton/

    Nikolaj Někrassov - sólista ústeckého divadla
    Nikolaj Někrassov - sólista ústeckého divadla
    foto:
    (Nekrasov)

    From Chicago Sun-Times,  Mar 7, 2005  CARMINA BURANA PERFORMANCE REVIEW by Hedy Weiss:
    ...Of the three soloists here, baritone Nikolai Nekrassov was best, and had a confident, powerful sound and a real sense of the dramatic....

    Hudební rozhledy :
    ...Strhující momenty inscenace jsou tak spojeny především s charismatickou osobností
    Nikolaje Někrasova – jeho Rigoletto se zalyká bolestí a přímo srší nenávistí...

     Absolvoval Akademii umění v Ufě (Rusko) v roce 1992.
    Je držitelem řady cen mezinárodních pěveckých soutěži (Toulouse, Glinka-Rusko). Nominován na širší nominace Cen Thalie 2005 Marcello (Bohema) Liberec, 2009 Grjaznoj Carska Nevesta Opava a 2012 Nabucco Opava. Od roku 2001 působí v České republice, stálé angažmá má v Severočeském divadle opery a baletu v Ústí nad Labem. Spolupracuje s divadly v Opavě, České Budějovice, Plzeň, Liberec a Státní operou Praha. Podílí se na projektu AIDA MONUMENTAL OPERA ON FIRE.

        Z rolí, které vytvořil v České republice: Evgěnij Oněgin (Čajkovskij-Evžen Oněgin)-Ústí nad Labem 2002 Manon (Massenet - Comte Des Grieux) - Ústí nad Labem 2002 I Massnadieri...

    ...celý článek





    © 2017 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ