• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.


plakát ABO 2017/2018
plakát ABO 2017/2018
foto: www.operabalet.cz



MAPA:



ZVEME VÁS NA:


Divadelní léto na vodním hradě Budyně nad Ohří 2018




    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • INSCENACE GIUDITTA:
    SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:



  • NEVÁHEJTE...

POLOVECKÉ TANCE, ŠEHEREZÁDA
8.6 2018 19:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

Péťa a vlk - plakát
Péťa a vlk - plakát
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • AKTUÁLNĚ



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:









Franz Lehár: GIUDITTA

(pohyb myší nad obrázkem=panning, i=popis, kliknutí=zvětšení fotky)
Autor operet Veselá vdova, Cikánská láska, Paganini, Carevič, Země úsměvů a dalších navázal v Giudittě na předešlé operety, tato však netradičně nekončí happyendem. Příběh i titulní postava připomínají částečně Carmen. Děj zasazený na temperamentní jih Evropy a orientální sever Afriky podpořil skladatel úžasnou hudbou nasáklou exotickou smyslností, která v sobě spojuje různé kultury. Mezi nejznámější hity patří „Moje rety“, „Jsi mé slunce“ a další ...

  • opereta
  • datum premiéry: 26.2. 2016  
  • libreto: P. Knepler, F. Löhner   režie: Zbyněk Brabec   dirigent: Milan Kaňák   choreografie: Vladimír Gončarov   výtvarník scény: Ondřej Zicha   výtvarník kostýmů: Josef Jelínek   sbormistr: Jan Snítil   asistent režie: Tináš Christian Brázda   korepetice: Irina Lorents   inspice: Zdeněk Kozlík  
  • OSOBY A OBSAZENÍ:   Giuditta: Iveta Dufková / Miroslava Časarová   Octavio: Jaroslav Kovacs / Jakub Turek   Anita: Dita Hořínková / Michaela Nosková   Pierrino: Tomáš Ch. Brázda   Manuele: Radek Krejčí   Antonio: Martin Matoušek   Ibrahim: Vladimír Štěpka   Martini: Petr Matuszek   Lolitta: Emilie Michnová   Lord Barymore: Nikolaj Někrassov   Vévoda: Karel Fieweger   Číšník: Ivan Zelycz   Hostinský: Pavel Machát   Vrchní: Otakar Hájek
ODKAZY PRO STAŽENÍ FOTOGRAFIÍ:





profil osobnosti:

Martin Matoušek - baryton

Martin Matoušek /baryton/

Martin Matoušek /baryton/
foto:
   Absolvent Státní konzervatoře v Praze v oboru zpěv (u profesora Alfréda Hampela) a Hudební fakulty AMU u profesora Miloslava Podskalského. Předtím navštěvoval Vojenskou hudební školu - obor klarinet, saxofon, varhany a klavír.
 
   
Během studia na konzervatoři a na AMU účinkoval v řadě operních představení, např. ztvárnil postavu Gianni Schicchiho ve stejnojmenné Pucciniho opeře, Figara v Mozartově hře Figarova svatba, Gunara ve Fibichově Helze. Rolí Ďábla ve Hrách o Marii (Martinů) v roce 2002 zakončil studium na AMU.

  
V roce 1997 debutoval v plzeňské opeře v titulní roli Aenea v Purcellově opeře Dido a Aeneas. Inscenace měla obrovský úspěch, získala Cenu Alfréda Radoka a stala se odrazovým můstkem profesionální pěvecké kariéry Martina Matouška.
Pravidelně vystupoval v představeních ústeckého divadla a v roce 2001 nastoupil do angažmá a stal se sólistou opery Městského divadla v Ústí nad Labem. Zde měl příležitost nastudovat i muzikálové role (Woody Rychtarik v Divotvorném hrnci, Joe v muzikálu Sugar), kterých si velice cení, neboť v nich mohl propojit své pěvecké, herecké a taneční umění. V sezóně 2009/2010...

...celý článek


profil osobnosti:

Petr Matuszek

/Josef Herman, Hudební rozhledy 6/2014/

Petr Matuszek
Petr Matuszek
foto: Hudební rozhledy
Na poslední operetní premiéře v Severočeském divadle v Ústí nad Labem, revuální Růže z Argentiny Járy Beneše, odvedl jedinou pěknou roli vzteklého chlapáckého předáka ranče Cinta Nereze barytonista Petr Matuszek (1962). Nikdo další už nedokázal přehrávat postavy do patřičně obludné karika­tury, aby nebyly trapné. Stydno bylo z přehrávaného pomrkávání do publika, z obnošených šarží, ze ztráty vkusu. Věc strategie, umělecké cti a vkusu. Mnozí ústečtí diváci na premiéře vskutku hýkali blahem, ale byli i tací, kteří znechuceně odcházeli do šaten. Píšu to jen coby doklad Matuszekovy schopnosti učinit na jevišti cokoli, co je pro inscenaci potřebné, třeba i zlostně koulet očima a silácky tasit kolt, když je to zapotřebí, ale umí volit nejvhodnější prostředky a není tolik jako jiní odkázaný na jevištní i interpretační vedení. Záhy ukážeme, čím to zřejmě je, nyní konstatujme, že Matuszek absolvoval violu a zpěv na konzervatoři v Teplicích, že jeho učiteli zpěvu byli dlouholetý sólista ústecké opery Jan Vavruška a tenorista Národního divadla Jan Hlavsa. Vojnu si Matuszek odkroutil v AUS,...

...celý článek


aktualita z 1.3. 2016:

Napsali o Giudittě

opereta Giuditta
opereta Giuditta


Ústecký deník:
Operaplus.cz:
...

...celý článek


profil osobnosti:

Josef Jelínek

Absolvoval Vysokou školu múzických umění v Bratislavě, po angažmá v Městském divadle ve Zlíně je od roku 1983 stálým kostýmním výtvarníkem Národního divadla a Státní opery Praha. Na taneční katedře pražské HAMU přednáší předmět kostýmy a scénografie. Je nositelem různých domácích i zahraničních ocenění (mj. Cena mladého výtvarníka, Cena MK SR, zlaté medaile z trienále v Novém Sadu a PQ 1983). Na svém kontě má výtvarné autorství kostýmů pro více než pět set inscenací v Praze, Bratislavě, Brně, Ostravě, Plzni, Berlíně aj., jako kostýmní výtvarník se podílel na hudebních filmech Petra Weigla. Ojediněle se věnuje i scénografické tvorbě, zejména pro balet.
...

...celý článek





© 2018 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ