• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.


plakát ABO 2018/19
plakát ABO 2018/19
foto: www.operabalet.cz



MAPA:



ZVEME VÁS NA:


KONCERT 4TET



KONCERT JANEK LEDECKÝ



KONCERT VÁCLAV NECKÁŘ




    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • INSCENACE LIMONÁDOVÝ JOE ANEB KOŇSKÁ OPERA:
    SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:



  • NEVÁHEJTE...

LABUTÍ JEZERO
30.9 2018 17:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

Péťa a vlk - plakát
Péťa a vlk - plakát
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • AKTUÁLNĚ



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:








UPOZORNĚNÍ DIVÁKŮM !!! Vzhledem k odložení plánovaného muzikálu LES MISÉRABLES – BÍDNÍCI (viz „Slovo ředitele“ na našem webu), můžete již zakoupené vstupenky vrátit v přeprodeji, kde byly vstupenky zakoupeny. Děkujeme za pochopení

J. Brdečka, O. Lipský, J. Rychlík, V. Hála, V. Blažek, P. Kopta, A. Novák, K. Marek: LIMONÁDOVÝ JOE ANEB KOŇSKÁ OPERA

(pohyb myší nad obrázkem=panning, i=popis, kliknutí=zvětšení fotky)
V ústeckém divadle budou hrdinové muzikálu pít Kolaloku (která se tak báječně loká!), o pořádně „hustý“ dým v baru se postará nádherná Tornado Lou s neméně krásnými barovými tanečnicemi, budeme svědky rvaček, přestřelek a vzrušujících partiček pokeru, ničemové nám, v rozporu s dnešními poznatky medicíny, budou tvrdit, že „alkohol, podávaný v malých dávkách, neškodí v jakémkoli množství“, a bezpráví bude trestat neposkvrněný hrdina v ještě neposkvrněnějším bílém kostýmu na bělostném oři. Nenechme se však mýlit dokonalým vzhledem našeho hrdiny: kolty Limonádového Joa visí vždy proklatě nízko a jeho muška, nezkalená výpary alkoholu, je vždy zcela přesná. Jako Horáce Badmana alias Hogo Fogo uvidíte Tomáše Brázdu, který byl za tuto roli nominován na Cenu Thálie 2016.

  • muzikál - délka představení cca: cca 2.45 hod. představení uvádíme v jazyce: čeština  
  • datum premiéry: 3.6. 2016  
  • libreto: Jiří Brdečka, Pavel Kopta, Vratislav Blažek   režie: Martin Novotný   dirigent: Miloš Formáček   choreografie: Vladimír Gončarov   výtvarník scény: Zita Miklošová   výtvarník kostýmů: Zita Miklošová   sbormistr: Jan Snítil   asistent režie: Tomáš Christian Brázda   inspice: Zdeněk Kozlík   nápověda: Eva Jelínková  
    Úprava: Adam Novák, Oldřich Lipský, Antonín Procházka Triková spolupráce: kouzelník GRINO Pohybová spolupráce: Václav Upír Krejčí  
  • OSOBY A OBSAZENÍ:   Limonádový Joe: Jaroslav Kovacs / Jan Ondráček   Horác Badman alias Hogo Fogo: Tomáš Christian Brázda   Tornádo Lou, Arizonská pěnice: Iveta Dufková / Monika Sommerová   Winnifred Goodmanová: Dominika Richterová / Tereza Vágnerová   Doug Badman: Petr Matuszek / Martin Novotný   Ezra Goodman: Radek Krejčí   Grimpo: Václav Upír Krejčí / Roman Škoda   Pan Kolalok: Emil Vraspír   Banjo Kid: Martin Matoušek   Pancho Kid: Andrej Styrkul   Indián: Nikolay Vaygant   Barmani: Radek Konař / Otakar Hájek   Funebrák: Ivan Zelycz   Šerif: Vladimír Štěpka   Poštmistr: Pavel Machát   Pianista: Luděk Trsek   Hluchý stařík: Josef Vávra st.   Lazebník: Zdeněk Haas
ODKAZY PRO STAŽENÍ FOTOGRAFIÍ:





profil osobnosti:

Jan Ondráček - tenor

Jan Ondráček - tenor
Jan Ondráček - tenor
foto: www.operabalet.cz
Tenorista Jan Ondráček se narodil v Bernburgu (SRN). Absolvoval Pražskou konzervatoř u MgA. Alfréda Hampela a poté pokračoval v soukromém studiu u Mgr. Marie Urbanové a Miguelangela Cavalcantiho. 
Po angažmá v Jihočeském divadle v Českých Budějovicích (Mozart: Die Zauberflöte, Zeller: Der Vogelhändler) debutoval v Národním divadle v Praze (Mozart: Le nozze di Figaro, Smetana: Prodaná nevěsta) a v Divadle J. K. Tyla v Plzni (Bellini: I Montecchi e i Capuleti, Wagner: Der fliegende Holländer). 
Ve Státní opeře Praha poprvé vystoupil jako Peter Quint v české premiéře Brittenovy opery The Turn of the Screw a vytvořil tu řadu dalších postav (Monostatos, Remendado, Goro, Čekalinskij, Župan). Spolupracoval zde například s dirigenty  Hilarym Griffithsem, Heikem Mathiasem Försterem, Bohumilem Gregorem a Ondrejem Lenárdem a s režiséry Arnaudem Bernardem, Jiřím Nekvasilem, Jiřím Heřmanem a Davidem Pountneym. 
V mozartovských produkcích Originálního hudebního divadla Praha vystoupil jako Don Ottavio (2009) a Tamino (2011). Do jeho oratorního repertoáru patří Mozartovy mše, Gounodova Messe solennelle en l'honneur de Sainte...

...celý článek


profil osobnosti:

Vladimír Gončarov /tanečník/

Vladimír Gončarov (Partajník), Margarita Plešková (Matka)

Vladimír Gončarov (Partajník), Margarita Plešková (Matka)
foto: www.berounsky.cz
Je ruské národnosti, narodil se v ruském Krasnodaru. 

V deseti letech začal studovat konzervatoř v Alma-Atě v Kazachstánu, pak přestoupil na Permskou státní baletní konzervatoř do Permu v Rusku, kterou absolvoval.

První angažmá získal v Akademickém divadle P. I Čajkovského v Permu (Permskij akademičeskij teatr opery i baleta imeni P. I. Čajkovskogo), kde vystupoval v rolích například jako Rudovous (Labutí jezero), Madge (La Sylphide), Víla Karabos (Spící krasavice), Drosselmayer (Louskáček) a další. V sezóně 1997/98 působil jako sólista Velkého divadla v polské Poznani (Teatr wielki Stanislawa Moniuszki w Poznaniu), kde tančil mj. Jinocha v baletu Sylfidy. 

Od 3. 11. 1998 je členem souboru baletu Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem (člen sboru s povinnosti sól, od 1. 1. 2000 sólista). Vytvořil zde řadu rolí klasického i moderního repertoáru: Hillarion, Albert (Giselle), Princ, Rudovous (Labutí jezero), Pavouk (Broučci), Matka Simona (Marná opatrnost), Romeo (Romeo a Julie), Händel (Farinelli), Girej (Bachčisarajská fontána), Čaroděj (Aladin), Guvernantka...

...celý článek


profil osobnosti:

Petr Matuszek /baryton/

Petr Matuszek - baryton

Petr Matuszek - baryton
foto:
Petr Matuszek se narodil 1. prosince 1962 v Roudnici nad Labem. Je ženatý, má tři děti. V současné době žije se svou rodinou v malé vesničce u Prahy.  
 
Je absolventem teplické konzervatoře, obor viola a zpěv (1985).  Ve zpěvu ho vzdělával bývalý sólista ústecké opery doc. Jaromír Vavruška, později sólista Národního divadla, tenorista Jan Hlavsa. Po splnění vojenské základní služby v Armádním uměleckém souboru nastoupil jako sólista opery ve Slezském divadle Opava (1988). O rok později se stává sólistou ústecké opery, kde působí dodnes. Představil se v mnoha úlohách operních, operetních i muzikálových.
 
Pravidelně spolupracuje i s dalšími operními scénami. Rád vzpomíná na své působení v brněnském Národním divadle (např. v Prokofjevově opeře Vojna a mír na roli knížete Bolkonského a na Ludovica v experimentální Roccově režii Glassovy opery Kráska a zvíře). Ke svým zamilovaným rolím řadí Rigoletta ze stejnojmenné Verdiho opery, Valentina (Faust a Markéta), Bohuše (Jakobín) a Haraštu (Příběhy Lišky Bystroušky).
Mimodivadelní činnost Petra Matuszka je velice rozsáhlá a pestrá.
 
Velký díl jeho práce zaujímá koncertní činnost....

...celý článek


profil osobnosti:

Petr Matuszek

/Josef Herman, Hudební rozhledy 6/2014/

Petr Matuszek
Petr Matuszek
foto: Hudební rozhledy
Na poslední operetní premiéře v Severočeském divadle v Ústí nad Labem, revuální Růže z Argentiny Járy Beneše, odvedl jedinou pěknou roli vzteklého chlapáckého předáka ranče Cinta Nereze barytonista Petr Matuszek (1962). Nikdo další už nedokázal přehrávat postavy do patřičně obludné karika­tury, aby nebyly trapné. Stydno bylo z přehrávaného pomrkávání do publika, z obnošených šarží, ze ztráty vkusu. Věc strategie, umělecké cti a vkusu. Mnozí ústečtí diváci na premiéře vskutku hýkali blahem, ale byli i tací, kteří znechuceně odcházeli do šaten. Píšu to jen coby doklad Matuszekovy schopnosti učinit na jevišti cokoli, co je pro inscenaci potřebné, třeba i zlostně koulet očima a silácky tasit kolt, když je to zapotřebí, ale umí volit nejvhodnější prostředky a není tolik jako jiní odkázaný na jevištní i interpretační vedení. Záhy ukážeme, čím to zřejmě je, nyní konstatujme, že Matuszek absolvoval violu a zpěv na konzervatoři v Teplicích, že jeho učiteli zpěvu byli dlouholetý sólista ústecké opery Jan Vavruška a tenorista Národního divadla Jan Hlavsa. Vojnu si Matuszek odkroutil v AUS,...

...celý článek





© 2018 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ