• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.


plakát ABO 2017/2018
plakát ABO 2017/2018
foto: www.operabalet.cz



MAPA:



ZVEME VÁS NA PŘEDSTAVENÍ:


DAVID KOLLER
24.10.2017




    obrazek



CERTIFIKÁT PROVĚŘENÁ SPOLEČNOST
CERTIFIKÁT PROVĚŘENÁ SPOLEČNOST
PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • INSCENACE ZVONOKOSY:
    SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:



  • NEVÁHEJTE...

CASANOVA
6.2 2018 19:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plakát Peer Gynt, Carmen
plakát Peer Gynt, Carmen
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • AKTUÁLNĚ



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:








Předprodej vstupenek na měsíc leden a únor 2018 zahájen 5.prosince 2017

Petr Markov, Jindřich Brabec: ZVONOKOSY

(pohyb myší nad obrázkem=panning, i=popis, kliknutí=zvětšení fotky)
Tento úspěšný román Garbiela Chevalliera byl brilantně přeložen do češtiny Jaroslavem Zaorálkem v roce 1937. Svým překladem se román natolik přiblížil českému prostředí, že u nás okamžitě zdomácněl a stal se podkladem mnoha dramatických zpracování; nejznámější je však muzikál skladatele Jindřicha Brabce a libretisty Petra Markova s pražskou premiérou v roce 1983. U nás ho uvidíte v režii Martina Novotného v podání nejen ústeckého souboru, ale i pražských hostů ...

KDY HRAJEME:


sezóna 2017-2018:
  • 4.ÚNOR 2018
    NEDĚLE od 17:00h

    NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA
    • muzikál představení uvádíme v jazyce: čeština  
    • datum premiéry: 2.6. 2017  
    • libreto: Petr Markov   překlad: Jaroslav Zaorálek   režie: Marin Novotný   dirigent: Milan Kaňák / Jan Snítil   choreografie: Vladimir Gončarov   výtvarník scény: Zita Miklošová   výtvarník kostýmů: Zita Miklošová   sbormistr: Jan Snítil   asistent režie: Tomáš Ch. Brázda   korepetice: Irina Lorenc   inspice: Kateřina Vídeňská  
      podle románu Gabriela Chevalliera  
    • OSOBY A OBSAZENÍ:   Eulálie Čubíková, zakyslá stará panna: Hana Sršňová / Valerie Zawadská   Judita Čuprová, krásná majitelka Beaujolaiského bazaru: Šárka Marková / Michaela Nosková   Jarmila Macarátová, hostinská: Monika Sommerová / Petra Peterová   Adelajda z Kratihájů, baronka na kolečkovém křesle: Galla Macků / Jarmila Baxová   Růženka Baráčková, dívenka z Mariánské družiny: Tereza Vágnerová / Barbora Vágnerová   Inocenc Kulíšek, učitel a tajemník obecní rady: Tomáš Ch. BRÁZDA   Bartoloměj Pěšinka, starosta Zvonokos: Martin Novotný   Evžen Bzikavka, obchodník s velocipédy: Jan Ondráček / Milan Vlček   Severín Calaba, farář: Radek Krejčí   Ferda Čupr, Juditin důvěřivý manžel: Martin Matoušek   Lorenc Pořízek, oficiál a svůdce místních žen: Jaroslav Kovacs   Oskar Hronec z Koštálova, barončin zeť: Karel HÁBL   Franta Podolek: Serguey Nikitin   Pepík Drnohryz: Luboš Wagner   Jindra Hřejpivo: Radek Konař   Heliodor Pupikáček - kluci z Bzikavkovy party: Milan Bednář   Jakub Řemdihák: Robert Király   Jura Přežvejkal: Robert Skujenieks   Hipolyt Sakumpak, notář: Pavel Machát   Rozmarýn Famfule, lékárník: Otakar Hájek   Leonard Hnilička, obecní radní: Ivan Zelycz   Květoň Bandur, pekař: Josef VÁVRA st   Zvonimír Putna, bednář — starousedlíci: Emil Vraspír   Blahorád Bejkovec, řezník: Miloslav Nechyba / Karel Fieweger   Jindřich Baráček, vinař: Luděk Trsek   Štěpánka Baráčková, jeho žena: Eva Jelínková   Čestmír Zejozob, strážmistr: Karel Fieweger   Alexander Duplikát, bývalý ministr: Karel Bláha / Serguey Nikitin   Standa Botička, voják, který přivedl Růženku do jiného stavu: Radek Votruba / Tomáš Kostka   Bohdan Macarát, Jarmilin žárlivý manžel: Vladimír Štěpka   Isidor Cajdrnoha, kapitán vojáků: Petr Matuszek   Jean, sluha paní baronky: Zdeněk Haas   Líza, služebná paní baronky: Ivana Pristupová   Vincek Cápek,obecní blázen, který to jediný doopravdy odskákal: Václav Upír Krejčí / Michal Krupa   Terezie Cizrníková, trafikantka: Jaroslava Moozová   Dorota Mrňouchová, majitelka prádelny: zvonokoské drbny   Hortensie Drahobejlová, poštmistrová: Denisa Keller-Tarantová   Lenka Bzikavková, Evženova svárlivá žena: Ester Hocke   Dívenky z Mariánské družiny, Vojáci: občané a občanky Zvonokos   občané a občanky Zvonokos: balet SD / sbor SD / technika SD
    ODKAZY PRO STAŽENÍ FOTOGRAFIÍ:





    profil osobnosti:

    Milan Vlček /tenor/

    Milan Vlček /tenor/
    Milan Vlček /tenor/
    foto: www.operabalet.cz
        Už v době studií na vysoké škole jsem v Komorní opeře Janáčkovy akademie muzických umění v Brně nastudoval roli ACISE v Händelově díle ACIS A GALATHEA  a  roli DONA JOSÉ  v Bizetově  CARMEN.

         Po ukončení studia jsem se v roce 1994 stal sólistou opery Městského divadla v Ústí nad Labem. Zde jsem vystoupil ve své první roli JENÍKA v opeře Bedřicha Smetany PRODANÁ NEVĚSTA. Potom následovaly role EDWINA v operetě E. Kálmána ČARDÁŠOVÁ PRINCEZNA, VÍTKA ve Smetanově TAJEMSTVÍ  a  BEPPA v  KOMEDIANTECH  R. Leoncavalla. V poslední době jsem tady vystoupil také jako RINUCCIO v opeře GIANNI SCHICCHI,  FAUST v Gounodově FAUSTU A MARKÉTĚ, VÉVODA v RIGOLETTU a také jako BARINKAY v operetě CIGÁNSKÝ BARON.

         V roce 1996 jsem nastoupil do stálého angažmá v Janáčkově opeře Národního divadla v Brně. Jako první roli jsem zde nastudoval DONA  OTTAVIA v  DONU GIOVANNIM  W. A. MOZARTA  a dále TAMINA v  KOUZELNÉ FLÉTNĚ, REMENDADA v  CARMEN, KORMIDELNÍKA v  BLUDNÉM HOLANĎANOVI, WALTERA v  TANNHÄUSEROVI, ISMAELA v  NABUCCU, ALFREDA  v  LA TRAVIATĚ,  NEMORINA  v  NÁPOJI LÁSKY, GONZALVA ve ŠPANĚLSKÉ HODINCE M. Ravela nebo...

    ...celý článek


    profil osobnosti:

    Jaroslav Kovacs /tenor/

    Jaroslav Kovacs - tenor

    Jaroslav Kovacs - tenor
    foto:
    Vystudoval sólový zpěv na Konzervatoři v Teplicích, u operní pěvkyně prof. Jitky Slavíčkové. Během studia již zkusil divadelní praxi na jevišti Krušnohorského divadla. Studium musel na rok přerušit kvůli povinnosti základní vojenské služby, a tak byl konkurzem přijat jako sólista Armádního uměleckého souboru. Poté pokračoval ve studiu a zároveň již pravidelně vystupoval jako člen umělecké agentury se sídlem v Mostě.
    Absolvoval vystoupením se Severočeskou filharmonií a také již hostoval v inscenacích Krušnohorského divadla (Země úsměvů, Fialka z Montmartru). Na agenturních koncertech interpretoval především písňovou tvorbu českých a světových autorů pro tenorový obor. V roce 1996 dostal nabídku hostovat v ústecké opeře, kde ztvárnil postavu Bola Baraňskiho v Nedbalově operetě Polská krev. Téhož roku byla Jaroslavu Kovacsovi nabídnuta stálá smlouva. Stal se tak předním tenoristou Severočeského divadla opery a baletu.
    Zde za dobu své působnosti vytvořil role ve 36 inscenacích, a to většinou role hlavní či titulní. Současně byl pozván k hostování a k spolupráci na rolích ve Státní opeře Praha a v Jihočeském divadle České...

    ...celý článek


    profil osobnosti:

    Petr Matuszek

    /Josef Herman, Hudební rozhledy 6/2014/

    Petr Matuszek
    Petr Matuszek
    foto: Hudební rozhledy
    Na poslední operetní premiéře v Severočeském divadle v Ústí nad Labem, revuální Růže z Argentiny Járy Beneše, odvedl jedinou pěknou roli vzteklého chlapáckého předáka ranče Cinta Nereze barytonista Petr Matuszek (1962). Nikdo další už nedokázal přehrávat postavy do patřičně obludné karika­tury, aby nebyly trapné. Stydno bylo z přehrávaného pomrkávání do publika, z obnošených šarží, ze ztráty vkusu. Věc strategie, umělecké cti a vkusu. Mnozí ústečtí diváci na premiéře vskutku hýkali blahem, ale byli i tací, kteří znechuceně odcházeli do šaten. Píšu to jen coby doklad Matuszekovy schopnosti učinit na jevišti cokoli, co je pro inscenaci potřebné, třeba i zlostně koulet očima a silácky tasit kolt, když je to zapotřebí, ale umí volit nejvhodnější prostředky a není tolik jako jiní odkázaný na jevištní i interpretační vedení. Záhy ukážeme, čím to zřejmě je, nyní konstatujme, že Matuszek absolvoval violu a zpěv na konzervatoři v Teplicích, že jeho učiteli zpěvu byli dlouholetý sólista ústecké opery Jan Vavruška a tenorista Národního divadla Jan Hlavsa. Vojnu si Matuszek odkroutil v AUS,...

    ...celý článek


    profil osobnosti:

    Vladimír Gončarov /tanečník/

    Vladimír Gončarov (Partajník), Margarita Plešková (Matka)

    Vladimír Gončarov (Partajník), Margarita Plešková (Matka)
    foto: www.berounsky.cz
    Je ruské národnosti, narodil se v ruském Krasnodaru. 

    V deseti letech začal studovat konzervatoř v Alma-Atě v Kazachstánu, pak přestoupil na Permskou státní baletní konzervatoř do Permu v Rusku, kterou absolvoval.

    První angažmá získal v Akademickém divadle P. I Čajkovského v Permu (Permskij akademičeskij teatr opery i baleta imeni P. I. Čajkovskogo), kde vystupoval v rolích například jako Rudovous (Labutí jezero), Madge (La Sylphide), Víla Karabos (Spící krasavice), Drosselmayer (Louskáček) a další. V sezóně 1997/98 působil jako sólista Velkého divadla v polské Poznani (Teatr wielki Stanislawa Moniuszki w Poznaniu), kde tančil mj. Jinocha v baletu Sylfidy. 

    Od 3. 11. 1998 je členem souboru baletu Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem (člen sboru s povinnosti sól, od 1. 1. 2000 sólista). Vytvořil zde řadu rolí klasického i moderního repertoáru: Hillarion, Albert (Giselle), Princ, Rudovous (Labutí jezero), Pavouk (Broučci), Matka Simona (Marná opatrnost), Romeo (Romeo a Julie), Händel (Farinelli), Girej (Bachčisarajská fontána), Čaroděj (Aladin), Guvernantka...

    ...celý článek





    © 2017 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ