• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
01234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.


plakát ABO 2018/19
plakát ABO 2018/19
foto: www.operabalet.cz



MAPA:



ZVEME VÁS NA:


HITY SVĚTOVÉHO
A ČESKÉHO NUZIKÁLU



JARNÍ KONCERT



VIVA VERDI



ONDŘEJ HAVELKA




    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • INSCENACE VESELÁ VDOVA:
    SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:



  • NEVÁHEJTE...

MARNÁ OPATRNOST
15.5 2019 19:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

Sergej Prokofjev: Romeo a Julie - plakát
Sergej Prokofjev: Romeo a Julie - plakát
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • ARCHIV AKTUALIT



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:









Franz Lehár: VESELÁ VDOVA

(pohyb myší nad obrázkem=panning, i=popis, kliknutí=zvětšení fotky)
Lehárova Veselá vdova již při svém prvním uvedení v roce 1905 vzbudila obrovské nadšení, velmi rychle se z Vídně rozlétla do celého světa a stala se nejznámějším a nejúspěšnějším skladatelovým dílem. Nejméně dva hity z této operety zná doslova každý – píseň U Maxima jsem znám a vrcholně proslavenou Píseň o Vilje. Franz Lehár je zejména v souvislosti se svými posledními díly pověstný tím, že vnesl do operety smutek a slzy, jeho v pořadí pátá opereta však nabízí ještě klasický happy end.

KDY HRAJEME:


sezóna 2018-2019:
  • 24.DUBEN 2019
    STŘEDA od 19:00h

    NA ZÁJEZDU - Jablonec n/Nisou
  • 28.DUBEN 2019
    NEDĚLE od 17:00h

    NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA
  • 7.KVĚTEN 2019
    ÚTERÝ od 19:00h

    NA ZÁJEZDU
  • 10.KVĚTEN 2019
    PÁTEK od 19:00h

    NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA
    • opereta
    • datum premiéry: 22.2. 2019  
    • režie: Michal Lieberzeit   dirigent: Milan Kaňák, Miloš Formáček   choreografie: Jiří Pokorný   výtvarník scény: Dana Haklová   výtvarník kostýmů: Dana Haklová   sbormistr: Jan Snítil   asistent režie: Tomáš Christian Brázda  
      Inscenační supervize: Martin Otava Hudební nastudování: Milan Kaňák Překlad a úprava Textu: Martin Otava Překlad zpěvních textů: Eva Bezděková Asistent choreografa: Vladimír Gončarov Asistent dirigenta: Jan Snítil  
    • OSOBY A OBSAZENÍ:   Hana Glavari: Michaela Katráková / Gabriela Kopperová   Baron Mirko Zeta: Petr Matuszek / Michael Kubečka   Valencie: Viktoria Ballánová / Diana Hladíková   Hrabě Danilo: Jaroslav Kovacs / Michal Bragagnolo   Camille De Rosillion: Jan Ondráček / Milan Vlček   Raoul De St. Brioche: Tomáš Christian Brázda   Vicomt Cascada: Martin Matoušek   Bogdanovič: Sergeui Nikitine   Sylvia: Tereza Kašová   Kromow: Radek Krejčí   Olga: Ivana Azubuike   Prčič: Vladimír Štěpka   Praskovja: Jarmila Baxová / Hana Koubová   Něguš: Milan Nechyba / František Sysel
    ODKAZY PRO STAŽENÍ FOTOGRAFIÍ:





    Milan Kaňák /dirigent, sbormistr/

    Milan Kaňák - dirigent, sbormistr ústeckého divadla
    Milan Kaňák - dirigent, sbormistr ústeckého divadla
    foto: www.operabalet.cz
    *1955, Brno

    Absolvoval hru na hoboj, kompozici a dirigování na brněnské konzervatoři a vzdělání si rozšířil studiem stejných oborů na Janáčkově akademii múzických umění v Brně. Je laureátem mnoha soutěží interpretačních i skladatelských, dlouholetým sólovým a komorním hráčem. V letech 1973 – 1990 byl sólohobojistou orchestru Janáčkovy opery v Brně, 1990 – 1995 prvním hobojistou Pražského komorního orchestru bez dirigenta. V září 1995 nastoupil na místo šéfa opery Jihočeského divadla v Českých Budějovicích.

    V šéfovské i dirigentské činnosti zaměřil pozornost na zvýšení podílu české tvorby v repertoáru budějovické opery s příklonem ke skladatelům 20. století (Janáček, Martinů, Hurník, Feld). Svůj zájem soustřeďuje rovněž na málo hraná či neznámá díla – např.  na MHF  Brno 1990 byl ve spolupráci s L.Ogounem (choreografie) interpretem evropské premiéry baletu Bohuslava Martinů Škrtič, v roce 1999 uvedl ve spolupráci se členy Landestheater Linz Stravinského Příběh vojáka, v témže roce vůbec poprvé v Jihočeském divadle Massenetovu Manon, v roce 2000  tu znovu téměř po půl století nastudoval...

    ...celý článek


    Radek Krejčí /basbaryton/

    www.radekkrejci.cz

    Radek Krejčí /basbaryton/

    Radek Krejčí /basbaryton/
    foto:
    Radek Krejčí se narodil 14. června 1964 v Praze. K profesionálnímu zpěvu ho přivedla profesorka D. Součková, která mu pomohla s přípravou na pražskou Akademii múzických umění. AMU absolvoval ve třídě profesora Karla Bermana v roce 1988. Již během studia hostoval v příbramské činohře a debutoval na scéně ústeckého divadla rolí Colase v Mozartově opeře Bastien a Bastienka (1986).

     
    Po absolutoriu nastoupil jako sólista Jihočeského divadla v Českých Budějovicích. Roku 1998 se stává sólistou opery ústeckého divadla. Zde vytvořil, mimo mnoha jiných, role v operách W. A. Mozarta (Kouzelná flétna, Figarova svatba), G. Pucciniho (Bohéma, Madama Butterfly) a v operetách F. Lehára (Veselá vdova) a J. Strausse (Cikánský baron). Celkem má nastudováno 75 rolí.

     
    Své vynikající herecké schopnosti předvedl již mnohokrát, naposledy v nově uvedeném muzikálu My Fair Lady, v němž ztvárnil postavu Zoltána Karpathyho. 


     Významná je rovněž jeho koncertní činnost. Zpíval téměř ve všech zemích Evropy.  Radek Krejčí vystupuje s komorními i symfonickými orchestry po celé republice. Spolupracoval například s Janáčkovou filharmonií Ostrava,...

    ...celý článek


    Milan Vlček /tenor/

    Milan Vlček /tenor/
    Milan Vlček /tenor/
    foto: www.operabalet.cz
        Už v době studií na vysoké škole jsem v Komorní opeře Janáčkovy akademie muzických umění v Brně nastudoval roli ACISE v Händelově díle ACIS A GALATHEA  a  roli DONA JOSÉ  v Bizetově  CARMEN.

         Po ukončení studia jsem se v roce 1994 stal sólistou opery Městského divadla v Ústí nad Labem. Zde jsem vystoupil ve své první roli JENÍKA v opeře Bedřicha Smetany PRODANÁ NEVĚSTA. Potom následovaly role EDWINA v operetě E. Kálmána ČARDÁŠOVÁ PRINCEZNA, VÍTKA ve Smetanově TAJEMSTVÍ  a  BEPPA v  KOMEDIANTECH  R. Leoncavalla. V poslední době jsem tady vystoupil také jako RINUCCIO v opeře GIANNI SCHICCHI,  FAUST v Gounodově FAUSTU A MARKÉTĚ, VÉVODA v RIGOLETTU a také jako BARINKAY v operetě CIGÁNSKÝ BARON.

         V roce 1996 jsem nastoupil do stálého angažmá v Janáčkově opeře Národního divadla v Brně. Jako první roli jsem zde nastudoval DONA  OTTAVIA v  DONU GIOVANNIM  W. A. MOZARTA  a dále TAMINA v  KOUZELNÉ FLÉTNĚ, REMENDADA v  CARMEN, KORMIDELNÍKA v  BLUDNÉM HOLANĎANOVI, WALTERA v  TANNHÄUSEROVI, ISMAELA v  NABUCCU, ALFREDA  v  LA TRAVIATĚ,  NEMORINA  v  NÁPOJI LÁSKY, GONZALVA ve ŠPANĚLSKÉ HODINCE M. Ravela nebo Lyonela v MARTĚ...

    ...celý článek


    Jan Ondráček - tenor

    Jan Ondráček - tenor
    Jan Ondráček - tenor
    foto: www.operabalet.cz
    Tenorista Jan Ondráček se narodil v Bernburgu (SRN). Absolvoval Pražskou konzervatoř u MgA. Alfréda Hampela a poté pokračoval v soukromém studiu u Mgr. Marie Urbanové a Miguelangela Cavalcantiho. 
    Po angažmá v Jihočeském divadle v Českých Budějovicích (Mozart: Die Zauberflöte, Zeller: Der Vogelhändler) debutoval v Národním divadle v Praze (Mozart: Le nozze di Figaro, Smetana: Prodaná nevěsta) a v Divadle J. K. Tyla v Plzni (Bellini: I Montecchi e i Capuleti, Wagner: Der fliegende Holländer). 
    Ve Státní opeře Praha poprvé vystoupil jako Peter Quint v české premiéře Brittenovy opery The Turn of the Screw a vytvořil tu řadu dalších postav (Monostatos, Remendado, Goro, Čekalinskij, Župan). Spolupracoval zde například s dirigenty  Hilarym Griffithsem, Heikem Mathiasem Försterem, Bohumilem Gregorem a Ondrejem Lenárdem a s režiséry Arnaudem Bernardem, Jiřím Nekvasilem, Jiřím Heřmanem a Davidem Pountneym. 
    V mozartovských produkcích Originálního hudebního divadla Praha vystoupil jako Don Ottavio (2009) a Tamino (2011). Do jeho oratorního repertoáru patří Mozartovy mše, Gounodova Messe solennelle en l'honneur de Sainte Cécile, Dvořákova...

    ...celý článek





    © 2019 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ