• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.





MAPA:



ZVEME VÁS NA:







    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • NEVÁHEJTE...

CARMEN
30.11 2019 17:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

Louskáček 2019 - plakát
Louskáček 2019 - plakát
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • ARCHIV AKTUALIT



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:









Petr Iljič Čajkovskij: LOUSKÁČEK

(pohyb myší nad obrázkem=panning, i=popis, kliknutí=zvětšení fotky)
Balet Louskáček patří do klenotnice „bílé klasiky“, a proto se vrací v nové podobě na repertoár baletního souboru Severočeského divadla v Ústí nad Labem. Přispěla k tomu také překrásná Čajkovského hudba. Však také taneční suity z Louskáčka patří dodnes k nejpopulárnějším dílům orchestrální literatury. Libreto vychází z pohádky německého spisovatele E. T. A. Hoffmanna „Louskáček a Myší král“, kde síla lásky a lidskosti přemůže zlé čáry a osvobodí duši. I nové zpracování je příběhem o sváteční atmosféře Štědrého večera, ve kterém se realita spojuje s dětskou fantazií ve fascinující labyrint.

KDY HRAJEME:


sezóna 2019-2020:
  • 26.LISTOPAD 2019
    ÚTERÝ od 10:00h

    NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA
    • balet - délka představení cca: 1.40 hod.
    • datum premiéry: 4.10. 2019  
    • libreto: Vladimir Gončarov, Margarita Pleškova   režie: Vladimir Gončarov, Margarita Pleškova   dirigent: Milan Kaňák   choreografie: Vladimir Gončarov, Margarita Pleškova   výtvarník scény: Jana Stejskalová   výtvarník kostýmů: Jana Stejskalová   asistent režie: Natalia Vasina   inspice: Pavla Zaoralová  
    • OSOBY A OBSAZENÍ:   MÁMA PRINCEZNA: Eliška Černohlávková / Kristýna Petrášková   TÁTA PRINC: Roman Soviar / Fernando Velasco   RODIČE: Lorenzo Colella / Daniel Racek / Roberts Skujenieks / Dávid Jendrušák   PANENKA: Frederika Kvačáková / Johana Březinová   VOJÁČEK: Pavel Enekeš j.h. / Lorenzo Colella   MYŠÍ KRÁL: Róbert Király   DROSSELMAYER: Vladimir Gončarov   VLOČKY: Blanka Tasi / Linda Buňková / Kateřina Kapitánová / Frederika Kvačáková / Ylenia Finotti / Melissa Brogin / Johana Březinová / Ikonija Pelemiš   SÓLOVÉ VLOČKY: Zuzana Novoborská / Emmeline Jansen   ŠPANĚLSKO: Lorenzo Colella / Roberts Skujenieks / Dávid Jendrušák / Roman Soviar   RUSKO: Zuzana Novoborská / Kateřina Kapitánová / Dávid Jendrušák / Emmeline Jansen / Ylenia Finotti / Melissa Brogin / Daniel Racek   ČÍNA: Frederika Kvačáková / Pavel Enekeš j.h. / Johana Březinová / Lorenzo Colella / Fernando Velasco   ARABSKÝ: Blanka Tasi / Linda Buňková   VALČÍK: Lorenzo Colella / Daniel Racek / Robets Skujenieks / Dávid Jendrušák   VALČÍK SÓLO: Zuzana Novoborská / Kateřina Kapitánová / Melissa Brogin / Emmeline Jansen
    ODKAZY PRO STAŽENÍ FOTOGRAFIÍ:





    Milan Kaňák /dirigent, sbormistr/

    Milan Kaňák - dirigent, sbormistr ústeckého divadla
    Milan Kaňák - dirigent, sbormistr ústeckého divadla
    foto: www.operabalet.cz
    *1955, Brno

    Absolvoval hru na hoboj, kompozici a dirigování na brněnské konzervatoři a vzdělání si rozšířil studiem stejných oborů na Janáčkově akademii múzických umění v Brně. Je laureátem mnoha soutěží interpretačních i skladatelských, dlouholetým sólovým a komorním hráčem. V letech 1973 – 1990 byl sólohobojistou orchestru Janáčkovy opery v Brně, 1990 – 1995 prvním hobojistou Pražského komorního orchestru bez dirigenta. V září 1995 nastoupil na místo šéfa opery Jihočeského divadla v Českých Budějovicích.

    V šéfovské i dirigentské činnosti zaměřil pozornost na zvýšení podílu české tvorby v repertoáru budějovické opery s příklonem ke skladatelům 20. století (Janáček, Martinů, Hurník, Feld). Svůj zájem soustřeďuje rovněž na málo hraná či neznámá díla – např.  na MHF  Brno 1990 byl ve spolupráci s L.Ogounem (choreografie) interpretem evropské premiéry baletu Bohuslava Martinů Škrtič, v roce 1999 uvedl ve spolupráci se členy Landestheater Linz Stravinského Příběh vojáka, v témže roce vůbec poprvé v Jihočeském divadle Massenetovu Manon, v roce 2000  tu znovu téměř po půl století nastudoval...

    ...celý článek


    TRADIČNÍ LOUSKÁČEK PRO DĚTI I DOSPĚLÉ

    TANEČNÍ AKTUALITY:
    ...

    ...celý článek

    Severočeské divadlo se po letech vrátilo k baletu Louskáček

    DIVADLO.CZ:

    ...

    ...celý článek

    Róbert Király /tanečník/

    Róbert Király (Theo Sarapo), Radka Fišarová,Margarita Plešková(Edith)

    Róbert Király (Theo Sarapo), Radka Fišarová,Margarita Plešková(Edith)
    foto: www.berounsky.cz
    Narodil se 18. 12. 1987 v Galantě na Slovensku.

    Vystudoval Tanečné konzervatórium Evy Jaczovej v Bratislavě, které absolvoval v roce 2006.

    Od 21. 8. 2006 je členem souboru baletu Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem, od 1. 4. 2010 sólista. Tančí nebo tančil v těchto rolích v baletech a tanečních divadlech: Valčík (Labutí jezero), Mládež (Catulli carmina), Carmina burana (Carmina burana), ruský tanec, rodiče, myší král, španělský tanec, vojáci (Louskáček), Théo Sarapo (Edith – vrabčák z předměstí), Cikáni, Disko (Cikánské kořeny/í), Španělsko, Taneční mistr, Ples – 4 páry (Popelka), Starší muž (Café Aussig), Cikáni, Vajda cikánů, Fandango, Segidilla, Espada (Don Quijote). V muzikálu West Side Story vystupoval v roli Nibblese. O letních prázdninách vystupoval na Seefestspiele v Mörbisch v Rakousku.

    O tom, jak se dostal k baletu, uvádí: „Když jsem byl žákem 4. třídy, základní školy, přišel tam profesor z taneční konzervatoře a vybíral pohybově nadané chlapce. Pozvali mě k přijímacím zkouškám a pak jsem byl přijat ke studiu.“

    Jeho tanečním vzorem je Michael Jackson....

    ...celý článek





    © 2019 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ