• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
01234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.


plakát ABO 2017/2018
plakát ABO 2017/2018
foto: www.operabalet.cz



MAPA:



ZVEME VÁS NA PŘEDSTAVENÍ:


VEČER TŘÍ KLAVÍRŮ
2.2.2017




    obrazek



CERTIFIKÁT PROVĚŘENÁ SPOLEČNOST
CERTIFIKÁT PROVĚŘENÁ SPOLEČNOST
PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • VALNÁ HROMADA

Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 29.11. 2017 v 9,00 hod. Jednání se uskuteční v historické budově Severočeského divadla s.r.o. v Ústí nad Labem, Lidické náměstí 1710/10 ve 2. patře.

další dokumenty k VH zde...

  • NEVÁHEJTE...

PTÁČNÍK
30.1 2018 19:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plakát Peer Gynt, Carmen
plakát Peer Gynt, Carmen
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • AKTUÁLNĚ



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:








Předprodej vstupenek na měsíc leden a únor 2018 zahájen 5.prosince 2017

profil osobnosti:

Jiří Starý /tanečník/

Jana Jandorová, Jiří Starý
Jana Jandorová, Jiří Starý
foto: www.berounsky.cz
Narodil se 1. 4. 1989 v Praze.

Balet vystudoval na Taneční konzervatoři v Praze, kterou absolvoval v roce 2008.

Od 8. 9. 2008 je členem souboru baletu Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem. Tančí v těchto rolích v baletech a tanečních divadlech: polský tanec, maďarský tanec (Labutí jezero), ruský tanec, španělský tanec (Louskáček), Cikáni, Disko (Cikánské kořeny/í), Taneční mistr, Ples – 4 páry, 2 kupci, 2 obuvníci (Popelka), Frajeři (Café Aussig), Fandango, Segidilla, Cikáni, Vajda cikánů (Don Quijote).

V osmi letech začal se svou o tři roky mladší sestrou navštěvovat Baletní školu Pirueta (vedli ji tanečníci Národního divadla Jana Cigánková a Jiří Plecháč), byl tam nejvyšší ze tří kluků, takže tančil prince. Zaujalo jej spojení hudby a tance v baletní umění, kde na základě nesmírné fyzické i psychické náročnosti vznikne křehké a krásné dílo, samozřejmě ve spolupráci s výtvarným uměním. Tanec mu pomohl s přesnou koordinací pohybů i s postupným formováním postavy. Zalíbilo se mu mnoho baletních představení, které navštěvoval již od dětských let na našich předních scénách. Proto po 5. třídě základní školy šel na přijímací zkoušky na taneční konzervatoř. 

Jeho vzory za studia byli profesoři konzervatoře Vladimír Nečas, Alena Drapalíková, Luboš Hajn, Pavel Ždichynec, Jaroslav Slavický. Z tehdejšího baletního souboru Národního divadla v Praze obdivoval zejména jeho vedoucího Vlastimila Harapese a primabalerinu Terezu Podařilovou. Ze zahraničních především Michaila Baryšnikova a Rudolfa Nurejeva, které měl možnost vidět ze záznamů jejich nejlepších vystoupení. 

V současnosti jsou mu vzorem přední sólisté ústeckého divadla Margarita Pleškova, Vladimir Gončarov a Natalia Vasina.

Nemá nějakou oblíbenou nebo vysněnou roli, těší se na všechno nové, co život přinese (považuje se za něco mezi renesanční a romantickou osobností, zajímají ho role, s nimiž si člověk musí pohrát). Přitahuje jej moderní tanec (ve stylu Marthy Graham, Jose Limona), vystudoval jej jako specializaci; je volnější než klasika, ale bez precizního zvládnutí klasiky to není možné. Ze současného repertoáru ústeckého divadla se mu líbí hlavně Café Aussig a Cikánské kořeny, kde tanec na jevišti dokáže „překročit forbínu“a vtáhnout diváka do děje.

V letech 2007-2008 (ještě za studia) spolupracoval s Černým divadlem Jiřího Srnce na Kuchyňské revui Bohuslava Martinů. Spojením baletu s principem „černého divadla“ vzniklo originální, hravé, optimistické a neotřelé představení plné humoru a inspirace. Tímto směrem by rád podle časových možností v budoucnu pokračoval. Také plánuje vystudovat vysokou školu humanitního zaměření. Zatím si z finančních důvodů musí přivydělávat jako pojišťovací poradce a prodejce parfémů.

Nyní bydlí v pronajatém bytě v Ústí nad Labem, trvalé bydliště má v Praze. Je svobodný. Ve volném čase píše rapové texty, zajímá ho hudba, filmy, automobilismus, cestování, výlety do přírody, horská turistika; dříve pěstoval cyklistiku, plavání i lyžování, fotil, kreslil, tvořil keramiku, také hrál na klavír a přečetl spoustu knih. Dnes knihy nahradil počítač a vše, co s ním souvisí… Oblíbená má jídla italské kuchyně (např. těstoviny se smetanovo-sýrovou omáčkou a ananasem, ale i s masem), z nápojů káva ve velkém množství, pivo, dobré víno. Jako řidič nepohrdne ani colou, džusem a kvalitní vodou.

Šéf baletu o něm uvádí: „Je tanečníkem nepřehlédnutelným nejen pro svou výšku. Disponuje širokým jevištním pohybem a projevem. Je dobrým partnerem a v neposlední řadě také velmi široce použitelným tanečníkem.“





aktualita z 10.10. 2017:

Nová Violetta

Jevgenija Afanasjeva
Eugenia Afanasieva
V roli Violetty Valery se ústeckému publiku představí v opeře LA TRAVIATA jako speciální host Eugenia Afanasieva.
...

...celý článek


aktualita z 25.10. 2017:

MUSICAL-OPERETA: RECENZE CASANOVY

Vítězslav Sladký
6.10.2017
Categories: Recenze
Tags: muzikál casanova, recenze, severočeské divadlo ústí nad labem

Casanova muzikál
Casanova muzikál

Muzikál Casanova měl světovou premiéru na zámku v Hluboké nad Vltavou v roce 2012 a jeho autoři Zdeněk Barták a Petr Markov jej napsali pro zdejšího intendanta Zdeňka Pikla. Po pěti letech se dílo dočkalo premiéry v dalším kamenném divadle – nově jej nastudovalo Severočeské divadlo v Ústí nad Labem.

Muzikál Casanova není publiku neznámý. Krom zmíněné světové premiéry na Hluboké se s velkým úspěchem hrál také na jihokorejském Daegu International Musical Festivalu, v pražském Divadle Broadway či v rámci Divadelního festivalu v Rychnově nad Kněžnou. V Ústí nad Labem Casanovu velmi precizně zrežíroval Tomáš Christian Brázda ve spolupráci s choreografem Vladimírem Gončarovem.

Herecké obsazení hlavních rolí nabízí ústeckému publiku až neobvyklou plejádu muzikálových hvězd. Průvodcem i komentátorem děje je zejména pro dámy charismatický Marián Vojtko v úloze hraběte Valdštejna. Ten po řadě démonických postav vytvořil postavu „charakterního pána s hůlkou“ naprosto přesvědčivě.  Titulní Casanova má pak hned...

...celý článek


aktualita z 11.9. 2014:

Severočeské divadlo s.r.o.
vypisuje konkurz

na obsazení místa v orchestru:

Hráč na lesní roh

(člen skupiny za MD, nástup možný ihned)

Povinná skladba: klasický koncert ( první a druhá věta )
Orchestrální party: Rusalka, Labutí jezero, Šeherezáda
Hra z listu

Uzávěrka přihlášek: 26.1.2017
Termín konkurzu: 30.1. 2017
Po dohodě je možno poskytnout studijní materiál a korepetitora.

Přihlášky se stručným životopisem, dosaženým vzděláním a dosavadní praxí zasílejte na adresu:

Severočeské divadlo s.r.o.
Ústí nad Labem
Lidické náměstí 10
Ústí nad Labem
400 01

nebo na e-mail: tomas.halama@operabalet.cz

SOUBORY KE STAŽENÍ:

Konkurz - horna leden 2018.doc

konkurz - Hráč na lesní roh
velikost souboru: 101.9 KB
...

...celý článek


aktualita z 6.11. 2017:

Ohlasy na premiéru

divácká reakce na premiéru Peer Gynt, Carmen
divácká reakce na premiéru Peer Gynt, Carmen
Vážený pane řediteli.

Navštívil jsem v pátek divadlo a s úžasem jsem sledoval premiéru PEER GYNT A CARMEN. Byl jsem touto inscenací velice nadšen. Jako pravidelný návštěvník divadla jsem viděl všechny vaše inscenace. Tato však na mě velmi silně zapůsobila. 

Byl to nádherný souzvuk hudby, úžasné scény a především tanečním zpracováním. Paní Mgr. Hanušová tomu dala nový styl s nezvyklýmí tanečními prvky. Preciznost provedení je zřejmě důsledek bývalé spolupráce s Pavlem Šmokem, který byl v tomto směru nekompromisní.

Tím, že scénu i kostýmy navrhoval jeden významný výtvarník a to Josef Jelínek, byla zde i vtomto směru dokonalá souhra. Nejsem však jediný, který tuto inscenací chválí. Nasvědčuje tomu i velmi bouřlivý aplaus stojících diváků a málem zavařený mechanizmus opony při stálém otvírání a zavírání.

Myslím si, že by jste pomalu měli přemýšlet o tom, kam umístíte novou prosklenou vitrinu pro další Thalii. Zasloužíte si to.

Jaroslav Macek
Ústí nad Labem 4. Listopadu 2017

...

...celý článek





© 2018 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ