• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.


plakát ABO 2017/2018
plakát ABO 2017/2018
foto: www.operabalet.cz



MAPA:



ZVEME VÁS NA PŘEDSTAVENÍ:


DAVID KOLLER
24.10.2017




    obrazek



CERTIFIKÁT PROVĚŘENÁ SPOLEČNOST
CERTIFIKÁT PROVĚŘENÁ SPOLEČNOST
PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • VALNÁ HROMADA

Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 29.11. 2017 v 9,00 hod. Jednání se uskuteční v historické budově Severočeského divadla s.r.o. v Ústí nad Labem, Lidické náměstí 1710/10 ve 2. patře.

další dokumenty k VH zde...

  • NEVÁHEJTE...

SNĚHOVÁ KRÁLOVNA
29.11 2017 19:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plakát Peer Gynt, Carmen
plakát Peer Gynt, Carmen
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • AKTUÁLNĚ



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:








Předprodej vstupenek na měsíc prosinec 2017 zahájen 1. listopadu

profil osobnosti:

Mária Pánková /tanečnice/

Mária Špinerová (Dámy valčíku)
Mária Špinerová (Dámy valčíku)
foto: foto: www.berounsky.cz
Narodila se 28. 3. 1981 v Trnavě na Slovensku, je slovenské národnosti.

Vystudovala Štúdio baletu a súčasného scénického tanca Dušana Nebyly v Trnavě, absolvovala 1999 a současně Strednú poľnohospodársku školu v Trnavě, obor agropodnikanie, menežment.

Začínala ve Slezském divadle Opava (sezóna 2000/2001), kde tančila v operách a operetách: Čert a Káča, Dvě vdovy, Carevič, Netopýr, Rose Mary, Mamzelle Nitouche, La traviata.

Od 15. 10. 2001 je členkou souboru baletu Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem 2001 (nastoupila jako Ruislová, pak provdána Špinerová, nyní Pánková; na jaře roku 2010 nastoupila po rodičovské dovolené). Tančí nebo tančila v těchto rolích v baletech a tanečních divadlech: Dámy-kordy, Dámy Polsko, Harém ženy, Tanečnice se zvonečky, Zajatkyně (Bachčisarajská fontána), Přítelkyně (Marná opatrnost aneb špatně hlídaná dcera), Sbor (Farinelli), Ženy (Noční ptáci), Drahokamy, Společnice (Aladin), Dámy valčíku a Víly růží, Víly – variace, Karkulka (Spící krasavice), Dívky (Čarodějná láska), 3 páry (Carmen), Zlatovláska (Z pohádky do pohádky), 4 dívky orient, Vesničané - svatba, 2 Salašnice (Peer Gynt), přítelkyně Swanildy (Coppélia), Labutě, Valčík (Labutí jezero), Pradleny, Dvojčata (Casanova), Rodiče Klárky, valčík, sněhové vločky (Louskáček), Cikáni, Amor, Fandango, Sen, Dvě přítelkyně (Don Quijote). V opeře Rigoletto hrála dceru hraběte. Dále tančí či tančila ve sboru v operetách, operách a muzikálech Severočeského divadla opery a baletu (Noc v Benátkách, Země úsměvů, Hraběnka Marica, Fešák kocour zvaný Sklíčko, Rusalka, Eugen Oněgin, Prodaná nevěsta, Aida, Rose Mary, Netopýr, Cikánský baron, Sugar (Někdo to rád horké), Polská krev, Carmen, Hoffmannovy povídky). 

Tři roky vyučovala v Baletním studiu Severočeského divadla opery a baletu.

Pochází ze sportovní rodiny (otec hrál závodně házenou a nyní tenis - veteránskou ligu, matka dělala taneční gymnastiku). Ve třech letech začala se sportovní gymnastikou, později atletikou, pak hrála tenis a v osmi letech začala navštěvovat taneční kroužek v Základní umělecké škole, po dvou letech tam začal učit trnavský rodák D. Nebyla, přestoupila do jeho třídy, když v roce 1993 založil své studio (později soukromou taneční konzervatoř). Učila ji také Nikoleta Stehlíková (primabalerina Slovenského národného divadla), moderní tanec Oľga Letenayová (taneční divadlo Bralen). Cca do svých 14 let brala tanec jako koníček, až během studia na střední zemědělské škole se rozhodla a zvolila si balet jako svou profesi.

Již během studia účinkovala v Divadle Jána Palárika v Trnavě (Princezna Klára v baletu Louskáček). Jejím baletním vzorem za studia byla Nikoleta Stehlíková, v současnosti nějaký vzor nemá. Za studií si přála, aby někdy účinkovala v baletech Labutí jezero, Don Quichote, to se jí splnilo. Přednost dává klasickému repertoáru, její oblíbenou rolí byly Dámy-kordy v Bachčisarajské fontáně a pradleny v baletu Cassanova. 

Jejím krédem je „Trpělivost přináší růže“.

Po skončení aktivní činnosti by ji bavilo pracovat s dětmi, učit je klasický balet. Díky svému ekonomickému vzdělání začala pracovat jako finanční konzultant.

Je vdaná, má dvouletou dceru Patricii. Bydlí v Ústí nad Labem. Ve volném čase ráda sportuje (lyžování, tenis, stolní tenis), tancuje, jezdí na výlety, nyní ale veškerý volný čas tráví se svou malou dcerou. Nemá nějaké oblíbené jídlo, jí všechno (v menších porcích), má ráda sladká jídla, čokoládu; jako nápoj pije nejraději různé druhy čaje. 

Šéf baletu o ní uvádí: „ Marie Pánková je velmi přemýšlivou tanečnicí. Hodně na sobě pracuje a vedle velmi kvalitní práce ve sboru již zatančila velmi dobře nejedno sólo. Její předností je profesionální přístup k práci, ale také dobrá technika. Cítí se dobře jak v klasickém, tak i v současném, výrazovém tanci“.





aktualita z 10.10. 2017:

Nová Violetta

Jevgenija Afanasjeva
Eugenia Afanasieva
V roli Violetty Valery se ústeckému publiku představí v opeře LA TRAVIATA jako speciální host Eugenia Afanasieva.
...

...celý článek


aktualita z 6.11. 2017:

Ohlasy na premiéru

divácká reakce na premiéru Peer Gynt, Carmen
divácká reakce na premiéru Peer Gynt, Carmen
Vážený pane řediteli.

Navštívil jsem v pátek divadlo a s úžasem jsem sledoval premiéru PEER GYNT A CARMEN. Byl jsem touto inscenací velice nadšen. Jako pravidelný návštěvník divadla jsem viděl všechny vaše inscenace. Tato však na mě velmi silně zapůsobila. 

Byl to nádherný souzvuk hudby, úžasné scény a především tanečním zpracováním. Paní Mgr. Hanušová tomu dala nový styl s nezvyklýmí tanečními prvky. Preciznost provedení je zřejmě důsledek bývalé spolupráce s Pavlem Šmokem, který byl v tomto směru nekompromisní.

Tím, že scénu i kostýmy navrhoval jeden významný výtvarník a to Josef Jelínek, byla zde i vtomto směru dokonalá souhra. Nejsem však jediný, který tuto inscenací chválí. Nasvědčuje tomu i velmi bouřlivý aplaus stojících diváků a málem zavařený mechanizmus opony při stálém otvírání a zavírání.

Myslím si, že by jste pomalu měli přemýšlet o tom, kam umístíte novou prosklenou vitrinu pro další Thalii. Zasloužíte si to.

Jaroslav Macek
Ústí nad Labem 4. Listopadu 2017

...

...celý článek


aktualita z 25.10. 2017:

MUSICAL-OPERETA: RECENZE CASANOVY

Vítězslav Sladký
6.10.2017
Categories: Recenze
Tags: muzikál casanova, recenze, severočeské divadlo ústí nad labem

Casanova muzikál
Casanova muzikál

Muzikál Casanova měl světovou premiéru na zámku v Hluboké nad Vltavou v roce 2012 a jeho autoři Zdeněk Barták a Petr Markov jej napsali pro zdejšího intendanta Zdeňka Pikla. Po pěti letech se dílo dočkalo premiéry v dalším kamenném divadle – nově jej nastudovalo Severočeské divadlo v Ústí nad Labem.

Muzikál Casanova není publiku neznámý. Krom zmíněné světové premiéry na Hluboké se s velkým úspěchem hrál také na jihokorejském Daegu International Musical Festivalu, v pražském Divadle Broadway či v rámci Divadelního festivalu v Rychnově nad Kněžnou. V Ústí nad Labem Casanovu velmi precizně zrežíroval Tomáš Christian Brázda ve spolupráci s choreografem Vladimírem Gončarovem.

Herecké obsazení hlavních rolí nabízí ústeckému publiku až neobvyklou plejádu muzikálových hvězd. Průvodcem i komentátorem děje je zejména pro dámy charismatický Marián Vojtko v úloze hraběte Valdštejna. Ten po řadě démonických postav vytvořil postavu „charakterního pána s hůlkou“ naprosto přesvědčivě.  Titulní Casanova má pak hned...

...celý článek


aktualita z 3.10. 2017:

Ústecký deník: V muzikálu Casanova v Ústí konečně nejsem démon, říká Marián Vojtko

...

...celý článek





© 2017 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ