• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.





MAPA:



ZVEME VÁS NA:





    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • VALNÁ HROMADA

Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává zasedání valné hromady společnosti na 29.1. 2020 ve 13,00 hod. Zasedání se uskuteční v zasedací místnosti primátora Statutárního města Ústí nad Labem.

další dokumenty k VH zde...

  • NEVÁHEJTE...


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

Frida - plakát
Frida - plakát
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • ARCHIV AKTUALIT



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:








DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ VŠEM NÁVŠTĚVNÍKŮM !!!

Představení Severočeského divadla v Ústí nad Labem jsou do odvolání všechna zrušena.
Z důvodu vyhlášené karantény je uzavřen předprodej. Vstupenky zakoupené v pokladně předprodeje zde budete moci v klidu vrátit poté, co bude znovu otevřena po uvolnění karanténích opatření. O konkrétních termínech Vás budeme informovat, jakmile to bude možné. eVstupenky budou stornovány automaticky a peníze budou vráceny na účet.

Veškeré vstupenky, které byly zakoupeny osobně na jakémkoliv prodejním místě, je nutné vrátit či vyměnit opět na stejném prodejním místě. Colosseum Ticket neumožňuje hotovostní prodeje vracet bankovním převodem vzhledem k vyúčtování.
Co se týká abonentů, všechna představení budou odehrána v náhradních termínech.

Děkujeme za pochopení

Výňatky z kritik STADTHEATER FÜRTH

PTÁČNÍK - STADTHEATER FÜRTH
Psáno z představení Thalia Theater Wien 18. 5. 2018
(výňatky 2 recenze)

Der Opernfreund
V rámci svého velkého turné hostoval Thalia Theater Wien v koprodukci s Operou Ústí nad Labem. A znovu měl intendant Werner Můller šťastnou ruku. Smrncovním představením plným elánu, věrným předloze, s převažně vynikajícími hlasy, bylo publikum ve Fůrthu více než hýčkané.

... Orchestr tohoto zájezdového divadla řídil lehkou, ale přesto pevnou rukou Milan Kaňák. Někdy snad trochu bouřlivěji, ke zpěvákům zvukově ne zcela přívětivě, ale to pouze V několika okamžicích. Celkově viděno má však svůj tým v orchestřišti stále v rukou a orchestr také hraje správně diferencované a šmrncovně.

Sborové nastudování je dílem Jana Snítila; nedovolil si žádné výkyvy a svůj sbor měl pevně v rukou.

Manfred Drescher 30.05.2018

ÚNOS ZE SERAILU - STADTHEATER FÜTH
Psáno z provedení 02.02.2019
(výňatky z recenze)

Der Opernfreund

....Nenápadne' a tím působivě bylo nastudování sboru Janem Snítilem. Všichni jsou vzájemně více než stateční.

...Jedním z prvních plusových bodů představení je rozhodně orchestr. Lze konstatovat, že hudebníci jsou evidentně sehrání a s hudbou si vzájemně pohrávají. Uchvátí vás kontury nádherné, barevně bohaté Mozartovy hudby a s radostí si vychutnáte snadno zapamatovatelné melodie. Garantem toho je český, v Brně narozený dirigent Milan Kaňák, který vypracoval partituru s precizní jemností. Má své hudebníky v rukou, nechává je hrát svobodně, když se to nabízí a stejně tak je drží zpátky, když je potřeba podpořit pěvce, kteří tak nikde nejsou orchestrálním zvukem krytí. Víc než lahodný výkon 2 orchestřiště.

Na prknech,která znamenají svět, stála jako Konstance v Děčíně v Čechách narozená Jarmila Baxová. U ní mám trochu těžkosti. Má velmi hezké, jemné, zdrženlivé momenty, roli ztvárnila také výborně, představitelsky bez problémů. Jen ve výškách se mi až tak moc nelíbila. Horní tóny jsou trochu ostré, ano, snad až pronikavé, ale přesto suverénně ovládané. Po přestávce se již tyto věci neprojevily až tak moc, ale škoda, neboť celkově vynikající výkon byl tím trochu ovlivněn. Na Roberta Remeslnika, slovenského tenoristu z Bratislavy, jsem si musel nejprve trochu zvyknout. Jeho nepochybně krásný, silný, zvukově plný a ve výškách jistý tenor je pro mě něčím, čemu třeba
přivyknout a také u něj bylo po přestávce vše k větší spokojenosti. Skoro se zdálo, Že potřebuje trochu času k rozezpívání, ale také je možné, že mě uši si musely opravdu na jeho hlas napřed pomalu zvykat. Celkově viděno jsou ale oba dobrou volbou, i když s počátečními drobnými těžkostmi. Každopádně bylo publikum více než spokojeno, což dokázal velmi hlasitý potlesk.

Z Bratislavy pocházející sopranistka Monika Sommerová ztvárnila Blondu a v soutěži obou dam - alespoň pro mne - je trochu více vpředu. Její uvolněné, teplé, bezpečné a zářivé výšky se k roli hodí velmi dobře, i když se jí nepodařilo zcela se vyvarovat některých lehčích intonačních problémů.

Vynikající postavu vytvořil z Tyrol pocházející tenorista Richard Klein, ztělesňující Pedrilla, sluhu Belmontova. Boduje silným, jasným, jistým, teplým a ve výškách bezproblémovým tenorem, po právu odměněným četným potleskem. V Bulharsku narozený basista Ivaylo Guberov nabídl vynikajícího Osmina. Přirozeně zlý od nátury, vychytralý, ale také vtipný ve ztělesnění figury, která je jedním z ústředních bodů opery. Hlubokým, silným, ale také tvárným basem vytvořil postavu vokálně bez chyb a nedostatků. Roli, obsahující obrovský potenciál, si vychutnal s radostí. Pro mne jeden z nejlepších výkonů večera.

Večer s mnoha vrcholy a jen s několika zcela nepatrnými problémy, publikem přijat bez jakýchkoliv „když“ a „ale“, končí. Bylo to — což je pro mne rozhodujícím faktorem — vynikající provedení, které se ponoří do orientálního světa a prostě se ho pár hodin dovede přidržet. Za sebe mohu o tomto divadlením večeru říci jen to nejlepší.

Manfred Drescher, 6. 02. 19






Ústecké publikum okouzlí uhrančivá Frida

Ústecký deník:

...

...celý článek

Wágnerovský koncert

operaplus.cz:
...

...celý článek

KONKURZ - HRÁČ NA FLÉTNU

Severočeské divadlo s.r.o. vypisuje
KONKURZ
na obsazení místa v orchestru:

Hráč na flétnu - s povinností pikoly
(za MD)

Povinná skladba: W.A.Mozart 1. věta z koncertu pro flétnu G dur (D dur)
A. Vivaldi 2. věta z koncertu pro pikolu a moll (C dur)
Orchestrální party: Prodaná nevěsta, Carmen, Kouzelná flétna,
Rusalka, Labutí jezero, Louskáček
Hra z listu

Uzávěrka přihlášek je 25.3.2019
Termín konkurzu: 27.3.2019 (čas bude upřesněn)

Po dohodě je možno poskytnout studijní materiál a korepetitora.

Přihlášky se stručným životopisem, dosaženým vzděláním a dosavadní praxí zasílejte na adresu:
Severočeské divadlo s.r.o.
Ústí nad Labem
Lidické náměstí 10
Ústí nad Labem
400 01
nebo na e-mail
tajemnikorchestru@operabalet.cz
...

...celý článek

KONKURZ NA TANEČNÍKY SBORU BALETU

Šéf baletu Margarita Pleškova vypisuje konkurz na doplnění členů souboru baletu.

Vaše žádosti (profesní životopis a fotografie) zasílejte na adresu: audition.sdul@gmail.com , nejpozději do 15. 3. 2020.

Termín konkurzu: 28. 3. 2020  v 10:00 hod (registrace od 9:00 hod)
Účast pouze pro pozvané.
Uchazeči si mohou připravit vlastní ukázku (klasickou, neoklasickou nebo moderní variaci).

Adresa: 
Severočeské divadlo s.r.o.
Lidické náměstí 10
400 01 
Ústí nad Labem
www.operabalet.cz


Repertoár: Labutí jezero, Louskáček, Giselle, Sněhová královna, Polovecké tance, Peer Gynt/Carmen, Café Aussig, Zkrocení zlé ženy, Marná opatrnost, Romeo a Julie, Frida


...

...celý článek




© 2020 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ