• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.


plakát ABO 2017/2018
plakát ABO 2017/2018
foto: www.operabalet.cz



MAPA:



ZVEME VÁS NA PŘEDSTAVENÍ:


DAVID KOLLER
24.10.2017




    obrazek



CERTIFIKÁT PROVĚŘENÁ SPOLEČNOST
CERTIFIKÁT PROVĚŘENÁ SPOLEČNOST
PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • INSCENACE TOSCA:
    SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:



  • NEVÁHEJTE...

ZVONOKOSY
4.2 2018 17:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plakát Peer Gynt, Carmen
plakát Peer Gynt, Carmen
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • AKTUÁLNĚ



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:








Předprodej vstupenek na měsíc leden a únor 2018 zahájen 5.prosince 2017

Giacomo Puccini: TOSCA

(pohyb myší nad obrázkem=panning, i=popis, kliknutí=zvětšení fotky)
Dramatická opera jejíž děj se odehrává v Římě v červnu roku 1800, kdy je Církevní stát dobyt francouzskými vojsky. Králi Ferdinandu IV. Neapolskému se však podařilo dočasně Francouze z Říma vytlačit a zřídit státní policii vedenou baronem Scarpiou. Příběh slavné zpěvačky Toscy, jejího milence, malíře Cavaradossiho a zákeřného policejního šéfa barona Scarpii, stále patří k nejpopulárnějším titulům světových operních scén.

  • opera představení uvádíme v jazyce: italština  
  • datum premiéry: 16.5. 2014  
  • režie: Tomáš Pilař   dirigent: Miloš Formáček   výtvarník scény: Josef Jelínek   výtvarník kostýmů: Josef Jelínek   asistent režie: Tomáš Ch. Brázda   inspice: Zdeněk Kozlík  
  • OSOBY A OBSAZENÍ:   Floria Tosca: Luisa Albrecht / Valeriya Vaygant   Mario Cavaradossi: Miroslav Dvorský / Nikolaj Višňakov   baron Scarpia: Nikolaj Někrasov   Cesare Angelotti: Pavel Švingr / Serguei Nikitine   Spoletta: Tomáš Christian Brázda   Kostelník: Petr Matuszek / Serguei Nikitine   Sciarrone: Martin Matoušek / Radek Krejčí   Pasáček: Anna Klamo   Žalářník: Andrey Styrkul
ODKAZY PRO STAŽENÍ FOTOGRAFIÍ:





profil osobnosti:

Tomáš Christian Brázda /tenor/

Tomáš Christian Brázda - Držitel nominace na cenu Thálie 2016 za mimořádný jevištní výkon v roli Horáce Badmana alias Hogo Fogo v inscenaci Limonádový Joe.
Tomáš Christian Brázda - Držitel nominace na cenu Thálie 2016 za mimořádný jevištní výkon v roli Horáce Badmana alias Hogo Fogo v inscenaci Limonádový Joe.
foto: www.operabalet.cz
 Tomáš Christian Brázda, narozen 17. 4. 1972 v Kolíně. Držitel nominace na cenu Thálie 2016 za mimořádný jevištní výkon v roli Horáce Badmana alias Hogo Fogo v inscenaci Limonádový Joe. Absolvent pěvecké konzervatoře v Praze, poté mistrovských kurzů u Guierma Domingéze a Claudie Slupské.
Od roku 1999 je členem opery v Ústí nad Labem, kde působí jako zpěvák, herec a asistent režie. Hostuje ve Státní opeře Praha, v Moravskoslezském divadle v Opavě, v divadle F. X. Šaldy v Liberci a na operních festivalech v Německu, Itálii a Holandsku. Ztvárnil řadu operních, operetních a muzikálových rolí. Věnuje se také pedagogické činnosti.

Z nastudovaných rolí:
F.Lehár – Země Úsměvů – Gustav
E. Kalmán - Hraběnka Marica – Baron Koloman Zsupan
E. Kalmán – Čardášová princezna - Edwin
Jára Beneš - Na tý louce zelený – Gustav Horowitz - Růže z Argentiny - Johny
Oskar Nedbal – Polská krev – Bolo
J. Strauss ml. - Netopýr – Eisenstein, Blindt
M. Stewart, J. Herman – ‚ Hallo Dolly - Holič
profil osobnosti:

Nikolaj Někrasov /baryton/

Nikolaj Někrassov - sólista ústeckého divadla
Nikolaj Někrassov - sólista ústeckého divadla
foto:
(Nekrasov)

From Chicago Sun-Times,  Mar 7, 2005  CARMINA BURANA PERFORMANCE REVIEW by Hedy Weiss:
...Of the three soloists here, baritone Nikolai Nekrassov was best, and had a confident, powerful sound and a real sense of the dramatic....

Hudební rozhledy :
...Strhující momenty inscenace jsou tak spojeny především s charismatickou osobností
Nikolaje Někrasova – jeho Rigoletto se zalyká bolestí a přímo srší nenávistí...

 Absolvoval Akademii umění v Ufě (Rusko) v roce 1992.
Je držitelem řady cen mezinárodních pěveckých soutěži (Toulouse, Glinka-Rusko). Nominován na širší nominace Cen Thalie 2005 Marcello (Bohema) Liberec, 2009 Grjaznoj Carska Nevesta Opava a 2012 Nabucco Opava. Od roku 2001 působí v České republice, stálé angažmá má v Severočeském divadle opery a baletu v Ústí nad Labem. Spolupracuje s divadly v Opavě, České Budějovice, Plzeň, Liberec a Státní operou Praha. Podílí se na projektu AIDA MONUMENTAL OPERA ON FIRE.

    Z rolí, které vytvořil v České republice: Evgěnij Oněgin (Čajkovskij-Evžen Oněgin)-Ústí nad Labem 2002 Manon (Massenet - Comte Des Grieux) - Ústí nad Labem 2002 I Massnadieri...

...celý článek


profil osobnosti:

Petr Matuszek

/Josef Herman, Hudební rozhledy 6/2014/

Petr Matuszek
Petr Matuszek
foto: Hudební rozhledy
Na poslední operetní premiéře v Severočeském divadle v Ústí nad Labem, revuální Růže z Argentiny Járy Beneše, odvedl jedinou pěknou roli vzteklého chlapáckého předáka ranče Cinta Nereze barytonista Petr Matuszek (1962). Nikdo další už nedokázal přehrávat postavy do patřičně obludné karika­tury, aby nebyly trapné. Stydno bylo z přehrávaného pomrkávání do publika, z obnošených šarží, ze ztráty vkusu. Věc strategie, umělecké cti a vkusu. Mnozí ústečtí diváci na premiéře vskutku hýkali blahem, ale byli i tací, kteří znechuceně odcházeli do šaten. Píšu to jen coby doklad Matuszekovy schopnosti učinit na jevišti cokoli, co je pro inscenaci potřebné, třeba i zlostně koulet očima a silácky tasit kolt, když je to zapotřebí, ale umí volit nejvhodnější prostředky a není tolik jako jiní odkázaný na jevištní i interpretační vedení. Záhy ukážeme, čím to zřejmě je, nyní konstatujme, že Matuszek absolvoval violu a zpěv na konzervatoři v Teplicích, že jeho učiteli zpěvu byli dlouholetý sólista ústecké opery Jan Vavruška a tenorista Národního divadla Jan Hlavsa. Vojnu si Matuszek odkroutil v AUS,...

...celý článek


profil osobnosti:

Anna Klamo /soprán/

Anna Klamo /soprán/

Anna Klamo /soprán/
foto: www.klamo-euromusic.cz
Anna Klamo (roz. Janotová) je laureátkou mezinárodních pěveckých soutěží Antonína Dvořáka a Emy Destinnové z r. 1997, nositelka Ceny Jarmily Novotné a náleží jí i titul Absolutní vítěz mezinárodní pěvecké soutěže Franze Lehára z r. 1998 v Komárně. Role Zuzanky v Mozartově opeře Figarova svatba, nastudovaná v režii Tomáše Šimerdy, jí letos přinesla postup do širší nominace na Cenu Alfréda Radoka.

Zpěv vystudovala na Státní konzervatoři v Praze, ve třídě prof. Heleny Tattermuschové a na pražské AMU u doc. Magdalény Hajóssyové. Během studií nastoupila jako host do Hudebního divadla v Karlíně, kde ztvárnila roli Valencie ve Veselé vdově Franze Lehára. První velké role sehrála v Moravském divadle Olomouc (Ilia v Mozartově Idomeneovi, Adina v Donizettiho Nápoji lásky), v operetě ND v Brně a ve Státní opeře Praha, kde ztvárnila mimo jiné titulní roli opery Bohuslava Martinů Voják a tanečnice, při vůbec první pražské premiéře r. 2000, v režii Davida Pountneyho.

Ústeckému diváku se poprvé představila rolí Musetty v Pucciniho Bohémě roku 1999. V plzeňském Divadle J. K. Tyla se letos uvedla jako Královna noci...

...celý článek





© 2017 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ