• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.





MAPA:





ZVEME VÁS NA:





    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • INSCENACE ČARDÁŠOVÁ PRINCEZNA:
    SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:



  • NEVÁHEJTE...

BALETNÍ TRIPTYCH
29.10 2021 19:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

Baletní triptych plakát
Baletní triptych plakát
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plakát - čardášová princezna
plakát - čardášová princezna
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • ARCHIV AKTUALIT



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:









Emmerich Kálmán: ČARDÁŠOVÁ PRINCEZNA

(pohyb myší nad obrázkem=panning, i=popis, kliknutí=zvětšení fotky)
Jeden z největších operetních hitů „Čardášová princezna“ Emmericha Kálmána se vrací na jeviště ústeckého divadla. S roztančenými čísly „Vy, líbezná děvčátka, s tváří anděla“ či „To všechno láska, bláznivá láska“ patří mezi nesmrtelné. Čardášová princezna zaznamenala ohromný světový úspěch. Stala se rodnou sestrou Lehárovy Veselé vdovy, druhou nejhranější operetou v historii tohoto žánru, pravým bestsellerem i vděčným námětem pro film. Představovala vrchol Kálmánovy tvorby, protože v ní – jak to vyjádřil jeden kritik – spojil skladatel krásu maďarského folklóru s elegancí salónního valčíku. Byl prostě svůj. Všechno, co vytvořil později, zůstalo již ve stínu slavné „Čardášky”.

KDY HRAJEME:


sezóna 2021-2022:
  • 1.ŘÍJEN 2021
    PÁTEK od 19:00h

    NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA
  • 5.ŘÍJEN 2021
    ÚTERÝ od 19:00h

    NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA
  • 10.ŘÍJEN 2021
    NEDĚLE od 17:00h

    NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA
    • opereta
    • datum premiéry: 19.3. 2021  
    • režie: Michal Lieberzeit   dirigent: Miloš Formáček, Milan Kaňák   choreografie: Vladimír Gončarov   výtvarník scény: Dana Haklová   výtvarník kostýmů: Dana Haklová   sbormistr: Jan Snítil   asistent režie: Tomáš Ch. Brázda  
    • OSOBY A OBSAZENÍ:   kníže Leopold Maria von Lippert: Petr Matuszek   kněžna Anhilte Von Lippert: Pavlína Senič / Valeria Vaygant   kníže Edwin Von Lippert: Jan Ondráček / Milan Vlček   Sylva Varescu: Tereza Mátlová / Zuzana Ballánová   hrabě Bonifác Kancsián: Michal Bragagnolo / Jakub Hliněnský / (Milan Vlček)   komtesa Stasi: Monika Sommerová / Jakuba Šeniglová   Feri Von Kerekes, zvaný Feri Báči: Tomáš Christian Brázda   nadporučík Eugen Rohnsdorf: Martin Matoušek / Jaroslav Kovacs   Miška: Miloslav Nechyba / Vladimír Štěpka   notář Kiss: Radek Krejčí   lokaj: Miloslav Nechyba / Vladimír Štěpka   Spitz: Miloslav Nechyba / Vladimír Štěpka   cikánský primáš: Julius Zajac   Julička: Hana Zimina   Aranka: Tereza Cromwell   Cleo: tanečnice   Rizi: tanečnice   Selma: Tereza Kašová   Mia: tanečnice   Daisy: tanečnice   Vally: tanečnice
    ODKAZY PRO STAŽENÍ FOTOGRAFIÍ:









    Natalia Vassina /tanečnice/

    Natalia Vassina (Coppélia), Vladimír Gončarov (Coppélius)
    Natalia Vassina (Coppélia), Vladimír Gončarov (Coppélius)
    foto: foto: www.berounsky.cz
       Narodila se v Rusku ve městě Togliatti (Tol’jatti). Je ruské národnosti.

    V roce 1992 absolvovala Baletní akademii Vaganové v Petrohradě (Akademija russkogo baleta im. A. Ja. Vaganovoj). Při zaměstnání pak vystudovala Petrohradskou humanitní univerzitu (Sankt-Peterburgskij gumanitarnyj universitet), obor pedagog-repetitor, choreograf 1997. 

    Po absolutoriu nastoupila do angažmá v divadle Ruský balet (Russkij balet) v Petrohradu v roce 1992, odkud později odešla a stala se členem baletního souboru Divadla opery a baletu M. P. Musorgského v Petrohradě (Teatr opery i baleta imeni M. P. Mursorgskogo) - od 1995 jako host, 1997-99 na plný úvazek a pokračovala jako host v Ruském baletu. Tančila řadu rolí klasického repertoáru, mj. Princezna Florina, Víly, Diamant (Spící krasavice), Pas de quattre, Trio, Odalisky (Bajadera).

    Od 7. 10. 1999 je členkou souboru baletu Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem, od 1. 4. 2001 s povinností sól, od 1. 9. 2005 sólistka. Tančí nebo tančila v těchto rolích v baletech a tanečních divadlech: Svatební pár, víly (Giselle), Víla Carabosse,...

    ...celý článek


    Miloš Formáček /dirigent/

    Orchestr Severočeské divadlo, dirigent Miloš Formáček
    Orchestr Severočeské divadlo, dirigent Miloš Formáček
    foto: www.operabalet.cz
    Miloš Formáček – dirigent, se narodil v roce 1956, v hudební rodině (Jeho otec byl 1.fagotistou České filharmonie). V roce 1978 absolvoval na Konzervatoři v Praze klavír, kompozici a dirigování. Studia ukončil v roce 1983 na Akademii múzických umění v Praze u národního umělce, šéfdirigenta České filharmonie prof. Václava Neumanna.

    Miloš Formáček se zúčastnil několika mezinárodních mistrovských dirigentských kurzů, je laureátem několika dirigentských a skladatelských soutěží. V roce 1981 byl angažován jako dirigent Symfonického orchestru konzervatoře v Praze, se kterým mimo jiné koncertoval na hudebním festivalu v Bayreuthu. Na Konzervatoři v Praze vyučoval hudební teorii a dirigování, později také přednášel na Pedagogické fakultě Karlovy Univerzity a Univerzitě J. A. Komenského.

    V roce 1988 byl angažován jako dirigent, později šéfdirigent Hudebního divadla v Praze a průběžně hostoval především u význačných českých symfonických orchestrů, se kterými vystupoval doma i v zahraničí (Itálie, Rakousko, Belgie, Švýcarsko, Francie, Německo, Španělsko, Portugalsko, Holandsko aj.). V letech 2002-2006...

    ...celý článek


    Alena Pešková /choreografka, tanečnice/

    absolvovala v roce 1994 Taneční konzervatoř v Praze. V rámci absolventského představení ve Stavovském divadle byla uvedena její choreografie Čas v pohybu. Po jedné sezóně v Hudebním divadle v Karlíně působila v divadle J. K. Tyla v Plzni. Od roku 1999 pracuje jako nezávislý tanečník a choreograf. Absolvovala řadu turné v zahraničí (Evropa, Japonsko, Jižní Amerika), nadále spolupracuje s divadlem J. K. Tyla v Plzni, Státní operou Praha, Českou komorní filharmonií, Vienna Walzer orchestra.

    Připravuje choreografie k operám (Ariadna na Naxu, Příběhy lišky Bystroušky, Lucerna) a muzikálům (Mechanický pomeranč, Juno a Avos, Rockquiem), na festivalech a vernisážích, kde i sama tančí. V roce 1998 mělo premiéru její představení Schizma. V roce 2001 byla její choreografie Kláře (hudba R. Schumann) oceněna na choreografické přehlídce prémií pro nejlepšího účastníka. V roce 2003 byla zařazena do širší nominace na cenu Thálie za titulní roli v baletu Dáma s kaméliemi. V roce 2004 vytvořila pro balet Státní opery Praha choreografii Lože krvavá (hudba Jan P. Muchow), a v roce 2006 pro soubor baletu divadla J. K. Tyla celovečerní balet Zahrada (hudba Z. Matějů)...

    ...celý článek

    Iva Šebková /tanečnice/

    Iva Šebková (Víla)
    Iva Šebková (Víla)
    foto: www.berounsky.cz
    Narodila se 24. 2. 1984 v Pelhřimově.

    Balet vystudovala na Taneční konzervatoři v Brně, kterou absolvovala v roce 2002 (dipl. um.).

    První angažmá měla v Divadle Josefa Kajetána Tyla v Plzni v letech 2002-2004. Tam tančila v rolích: Pas de trois, sbor dívky, Tři labutě, Španělský tanec, Polský tanec (Labutí jezero), Kit Kat Girls (Kabaret), Dívka s míčem, Dvojnice Gerdy (Malý pan Friedemann), Dáma (Psycho).

    Od 23. 8. 2004 je členkou souboru baletu Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem. Tančí nebo tančila v těchto rolích v baletech a tanečních divadlech: Lesní féerie, Svůdnice (Z pohádky do pohádky), 4 páry, Marika-sklepnice (Coppélia), 4 dívky orient, Vesničané - svatba, 1 Salašnice (Peer Gynt), Versailles, Benátský karneval, Královna, Praha (Casanova), Labutě, Valčík (Labutí jezero), Lesbia (Catulli carmina), Carmina burana (Carmina burana), orientální tanec, valčík, rodiče, sněhové vločky (Louskáček), Cikánky, Disko (Cikánské kořeny/í), Ples – 4 páry, Víla, Čas, Španělsko (Popelka), Starší žena (Café Aussig), Segidilla, Grand pas, Cikáni, Sen, Žena cikánského vajdy (Don Quijote). Dále tančí či tančila ve...

    ...celý článek





    © 2021 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ