• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728123


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.


plakát ABO 2018/19
plakát ABO 2018/19
foto: www.operabalet.cz



MAPA:



ZVEME VÁS NA:


ZPÍVÁME PRO TEBE



ONDŘEJ HAVELKA




    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • VALNÁ HROMADA

Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 29.1. 2019 v 10,00 hod. Jednání se uskuteční v historické budově Severočeského divadla s.r.o. v Ústí nad Labem, Lidické náměstí 1710/10 ve 2. patře.

další dokumenty k VH zde...

  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plakát - Veselá vdova
plakát - Veselá vdova
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • ARCHIV AKTUALIT



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:









Jan Ondráček - tenor

Jan Ondráček - tenor
Jan Ondráček - tenor
foto: www.operabalet.cz
Tenorista Jan Ondráček se narodil v Bernburgu (SRN). Absolvoval Pražskou konzervatoř u MgA. Alfréda Hampela a poté pokračoval v soukromém studiu u Mgr. Marie Urbanové a Miguelangela Cavalcantiho. 
Po angažmá v Jihočeském divadle v Českých Budějovicích (Mozart: Die Zauberflöte, Zeller: Der Vogelhändler) debutoval v Národním divadle v Praze (Mozart: Le nozze di Figaro, Smetana: Prodaná nevěsta) a v Divadle J. K. Tyla v Plzni (Bellini: I Montecchi e i Capuleti, Wagner: Der fliegende Holländer). 
Ve Státní opeře Praha poprvé vystoupil jako Peter Quint v české premiéře Brittenovy opery The Turn of the Screw a vytvořil tu řadu dalších postav (Monostatos, Remendado, Goro, Čekalinskij, Župan). Spolupracoval zde například s dirigenty  Hilarym Griffithsem, Heikem Mathiasem Försterem, Bohumilem Gregorem a Ondrejem Lenárdem a s režiséry Arnaudem Bernardem, Jiřím Nekvasilem, Jiřím Heřmanem a Davidem Pountneym. 
V mozartovských produkcích Originálního hudebního divadla Praha vystoupil jako Don Ottavio (2009) a Tamino (2011). Do jeho oratorního repertoáru patří Mozartovy mše, Gounodova Messe solennelle en l'honneur de Sainte Cécile, Dvořákova Stabat mater (slavnostní koncert Univerzity Karlovy v pražském Karolinu 2010) nebo Janáčkův Otče náš. Intenzivně se zabývá písňovou literaturou. Koncertoval v Německu, Švýcarsku a Japonsku. Pravidelně spolupracuje s Dětskou Operou Praha na edukativních pořadech Opera nás baví, (Vy)Prodaná nevěsta nebo Česká mše vánoční. 
V roce 2012 navázal spolupráci s divadlem Gerharta Hauptmanna v Görlitz, kde vystoupil v inscenaci opery Gottfrieda von Einema Der Besuch der alten Dame.  V sezoně 2013/2014 připravil role v operách Hoffmannovy povídky Jacquesa Offenbacha, Voják a tanečnice Bohuslava Martinů a La Rondine Giacoma Pucciniho. 
V sezoně 2014/2015 zpíval na scéně Severočeského divadla v Ústí nad Labem postavu Jeníka i Vaška v Prodané nevěstě. V ústeckém divadle ho můžete vidět jako Parise v Krásné Heleně, Jeníka v Prodané nevěstě, Limonádového Joea a nejnověji jako Belmonta v Únosu ze serailu. Jan Ondráček je pedagogem Mezinárodní konzervatoře Praha a  připravuje k vydání publikaci doslovných překladů vokálních textů – Němčina pro operní pěvce. 






Výňatky z kritik: Tosca

Velké umírání ve tmě
..... Není špatné, že A. Plamenac jako Tosca zpívá velmi pěkným sopránem a svoji árii „Vissi D'arte“ zvládla bez námahy, nicméně působí dřevěně. P. Lardizzone jako malíř Cavaradossi je s jistotou výraznější. Více než dvoumetrový S. Nikitine disponuje dobrým barytonem včetně mimiky.
Brilantně se uvedl orchestr. Dirigent Miloš Formáček předvedl všechny Pucciniho kompoziční techniky rovnoměrně. Pro dirigenta je důležité vykrystalizovat složitosti; nenechá nikdy překročit hranice únosnosti patosu, který Puccini velmi jemně odstiňuje. Vynikající orchestr tak dokáže dokreslit toto krimi, ve zvuku podobné filmové hudbě, až k závěrečnému obrazu. Jednota mezi scénickým řešením a hudbou udělala z večera zážitek, který publikum nadchnul.
/Wormser Zeitung 27. 11. 2018, Gernot Lahr-Mische/

Malá scéna, velká opera — turné souboru České opery mělo úspěch
...Tomáš Pilař inscenoval Toscu tradičně, ale ne staromódně. Pouze je třeba kritizovat malé sbory, s výjimkou masivního „Te Deum“, a to navzdory zřejmým logistickým zájezdovým důvodům. Před napůl abstraktními kulisami, v pseudohistorických kostýmech (a s trochou suché ledové mlhy) se režie dramatu ubírá přirozeným...

...celý článek

Benefice Zpíváme pro Tebe se blíží, koupí důležitý kočárek

Ústecký deník:

...

...celý článek

Z ohlasů diváků

Dear Theater,
First of all many thanks for today's high-level opera. I would like to inquire if the opera company plays Rigoletto in the future in another theater as well. l also would like to know íf there is an opportunity to follow the dates of performances of your opera company on internet.
Kincd regards,
Eszter J.
 
Drahé divadlo; Především děkuji za dnešní operu na vysoké úrovni. Chtěla bych se zeptat, jestli operní společnost bude v budoucnu hrát také Rigoletto v jiném divadle. Také bych ráda věděla, jestli existuje příležitost sledovat termíny představení vaší operní společnosti na internetu. S přátelským pozdravem, Eszter Juharos

Vážená paní Honsová,
včera jsem měla organizační dohled nad představením Labutího jezera a také se mi poštěstilo jít do sálu a prožít představení. Sama za sebe musím říct, že jsem byla unesena. Celý balet scénicky jsem již delší dobu neviděla a ocenila jsem jednoduchost, se kterou byla inscenace pojata.
Prostě jen hudba a tanec, žádný zbytečný balast v podobě třeba snahy o modernizaci, jak se to bohužel poměrně často děje.
Berte tento můj názor jako soukromý, ale myslím, že i ostatní diváci byli spokojeni, o čemž svědčil spontánní potlesk nejen...

...celý článek

Kultura v roce 2019? V Ústí miliony korun na divadla nestačí

Ústecký deník:
...

...celý článek




© 2019 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ