• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.


plakát ABO 2017/2018
plakát ABO 2017/2018
foto: www.operabalet.cz



MAPA:



ZVEME VÁS NA PŘEDSTAVENÍ:


DAVID KOLLER
24.10.2017




    obrazek



CERTIFIKÁT PROVĚŘENÁ SPOLEČNOST
CERTIFIKÁT PROVĚŘENÁ SPOLEČNOST
PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • VALNÁ HROMADA

Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 29.11. 2017 v 9,00 hod. Jednání se uskuteční v historické budově Severočeského divadla s.r.o. v Ústí nad Labem, Lidické náměstí 1710/10 ve 2. patře.

další dokumenty k VH zde...

  • NEVÁHEJTE...

NOC NA KARLŠTEJNĚ
30.11 2017 19:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plakát Peer Gynt, Carmen
plakát Peer Gynt, Carmen
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • AKTUÁLNĚ



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:








Předprodej vstupenek na měsíc prosinec 2017 zahájen 1. listopadu

profil osobnosti:

Marika Hanušová - Blahoutová

tanečnice, choreografka, pedagog tance, maminka tří dětí...

Vzdělání
Roku 1991 maturovala na gymnáziu v Jablonci n. N. a současně navštěvovala Experimentální taneční školu v Liberci. Roku 2002 ukončila magisterské studium oboru choreografie na taneční katedře hudební fakulty Akademie Múzických Umění v Praze.

Taneční kariéra
Svou taneční kariéru zahájila roku 1989 v Divadle F. X. Šaldy v Liberci. Během dvouletého angažmá tančila hlavní roli Sněhurky ve stejnojmenném baletu v choreografii Františka Pokorného. Roku 1991 absolvovala tříměsíční stáž v Eternia Dance Theater ve Švédsku.
V letech 1991–1999 působila jako sólistka Pražského komorního baletu Pavla Šmoka, kde tančila v choreografiích Pavla Šmoka (Z mého života, Trio g-moll, vdovu v Holoubkovi, Zjasněná noc, Stabat Mater, Sinfonieta, Divertimento, Špásování, Suita, Záskok, Titanic, Rossiniáda, Po zarostlém chodníčku,…), Jiřího Kiliána (Piccolo Mondo, Stoolgame, Šest tanců, Večerní písně), Petra Zusky (Šibeničky, Seul, V mlhách, Komboloi), Petra Tyce (Čtyři biblické tance, Ithaka 2888), Libora Vaculíka (Moře plné slz, Rozloučení), Roberta Northa (Smrt a dívka) a dalších choreografů.
V letech 1999–2000 získala angažmá od švýcarského choreografa Jochena Heckmana v Ballet Theater Augsburg (Paradise Twice, Shaker Loops, Magridad). Zúčastnila se, jako tanečnice, choreografického semináře v Zurichu.  Po návratu z Německa tančila v projektech Petra Tyce a Jana Kodeta (Jade).

Choreograf
Choreografii se začala věnovat již při studiu v Liberci. Roku 1997 se při angažmá v PKB rozhodla současně studovat choreografii na HAMU. Jejím profesorem hlavního oboru byl Pavel Šmok.
Během studia vytvořila choreografie „Toman a lesní panna“ (hudba Z. Fibich), „Tak dost“ (D. Israel), „Čtyřhlasou fugu“ (W. A. Mozart), „Klavír a flétna“, atd. Roku 1999 uvedla své samostatné celovečerní představení „Po oříšku“.
V Augsburgu vymyslela roku 2000 choreografii- detektivní příběh „Vdova“ (Astor Piazzola). Pro PKB zrealizovala roku 2001 humornou choreografii „Saturnin“ (Sarassate). Roku 2002 vytvořila choreografii pro balet k opeře „Hry o Marii“ v Severočeském divadle v Ústí n.  L. Dále udělala choreografii opery „Don Giovanni“ pro Národní divadlo v Praze na scéně Stavovského divadla.
Choreografie pro černé divadlo „WOW“ se hraje již 15 let.  Roku 2015 začala spolupracovat s Baletem Bohemia. Nastudovala zde choreografii Petra Zusky „V mlhách“. Roku 2016 začala s Bohemia Baletem působit i jako osvětlovač. Na podzim 2016 vytvořila pro Bohemia Balet choreografii „Ave Maria“ na hudbu Michaela Lorenze a Aarona Zigmana a v červnu 2017 choreografii „Tintin a zlaté střevíce“ na hudbu současného českého skladatele Ondřeje Kukala-Clarinetino.

Pedagogická praxe
Rok vyučovala choreografii budoucí pedagogy tance na HAMU. Spolupracovala jako lektor pro pohybovou výchovu a choreograf na kursech katedry rekreologie FTK UP v Olomouci.
Věnuje se choreografické tvorbě na kursech Prázdninové školy Lipnice. Působí jako porotkyně na celostátních Přehlídkách amatérského tance. Pravidelně vyučuje výrazový tanec a základy baletu na Sunny Canadian International School.

Ocenění
V roce 1997 byla nominována na cenu Thálie za roli vdovy v Holoubkovi. Roku 1998 získala ocenění za nejlepší choreografii (Toman a lesní panna na hudbu Z. Fibicha, Tak dost na hudbu D. Israele) na Celostátní choreografické soutěži v Olomouci.





aktualita z 25.10. 2017:

MUSICAL-OPERETA: RECENZE CASANOVY

Vítězslav Sladký
6.10.2017
Categories: Recenze
Tags: muzikál casanova, recenze, severočeské divadlo ústí nad labem

Casanova muzikál
Casanova muzikál

Muzikál Casanova měl světovou premiéru na zámku v Hluboké nad Vltavou v roce 2012 a jeho autoři Zdeněk Barták a Petr Markov jej napsali pro zdejšího intendanta Zdeňka Pikla. Po pěti letech se dílo dočkalo premiéry v dalším kamenném divadle – nově jej nastudovalo Severočeské divadlo v Ústí nad Labem.

Muzikál Casanova není publiku neznámý. Krom zmíněné světové premiéry na Hluboké se s velkým úspěchem hrál také na jihokorejském Daegu International Musical Festivalu, v pražském Divadle Broadway či v rámci Divadelního festivalu v Rychnově nad Kněžnou. V Ústí nad Labem Casanovu velmi precizně zrežíroval Tomáš Christian Brázda ve spolupráci s choreografem Vladimírem Gončarovem.

Herecké obsazení hlavních rolí nabízí ústeckému publiku až neobvyklou plejádu muzikálových hvězd. Průvodcem i komentátorem děje je zejména pro dámy charismatický Marián Vojtko v úloze hraběte Valdštejna. Ten po řadě démonických postav vytvořil postavu „charakterního pána s hůlkou“ naprosto přesvědčivě.  Titulní Casanova má pak hned...

...celý článek


aktualita z 6.11. 2017:

Ohlasy na premiéru

divácká reakce na premiéru Peer Gynt, Carmen
divácká reakce na premiéru Peer Gynt, Carmen
Vážený pane řediteli.

Navštívil jsem v pátek divadlo a s úžasem jsem sledoval premiéru PEER GYNT A CARMEN. Byl jsem touto inscenací velice nadšen. Jako pravidelný návštěvník divadla jsem viděl všechny vaše inscenace. Tato však na mě velmi silně zapůsobila. 

Byl to nádherný souzvuk hudby, úžasné scény a především tanečním zpracováním. Paní Mgr. Hanušová tomu dala nový styl s nezvyklýmí tanečními prvky. Preciznost provedení je zřejmě důsledek bývalé spolupráce s Pavlem Šmokem, který byl v tomto směru nekompromisní.

Tím, že scénu i kostýmy navrhoval jeden významný výtvarník a to Josef Jelínek, byla zde i vtomto směru dokonalá souhra. Nejsem však jediný, který tuto inscenací chválí. Nasvědčuje tomu i velmi bouřlivý aplaus stojících diváků a málem zavařený mechanizmus opony při stálém otvírání a zavírání.

Myslím si, že by jste pomalu měli přemýšlet o tom, kam umístíte novou prosklenou vitrinu pro další Thalii. Zasloužíte si to.

Jaroslav Macek
Ústí nad Labem 4. Listopadu 2017

...

...celý článek


aktualita z 10.10. 2017:

Nová Violetta

Jevgenija Afanasjeva
Eugenia Afanasieva
V roli Violetty Valery se ústeckému publiku představí v opeře LA TRAVIATA jako speciální host Eugenia Afanasieva.
...

...celý článek


aktualita z 3.10. 2017:

Ústecký deník: V muzikálu Casanova v Ústí konečně nejsem démon, říká Marián Vojtko

...

...celý článek





© 2017 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ