• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
01234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.





MAPA:





Novoroční koncert

ZVEME VÁS NA:



    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • VALNÁ HROMADA

Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává zasedání valné hromady společnosti na den 25.1.2024 ve 13.00 hod. Zasedání se uskuteční na Krajském úřadě Ústeckého kraje v kanceláři č. 714, 7. patro, Velká Hradební 3118/48, Ústí nad Labem.

další dokumenty k VH zde...

  • VNITŘNÍ OZNAMOVACÍ SYSTÉM ZAMĚSTNAVATELE

E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134


  • NEVÁHEJTE...

CARMEN
17.5 2024 19:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plakát Don Quijote
plakát Don Quijote
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost


NAŠI PARTNEŘI:












POZOR - ZMĚNA!
Vážení diváci, představení dne 5. 4. 2024 od 19.00 hodin J. B. P. Molière: LAKOMEC 
je z důvodu nemoci ZRUŠENO! Náhradní termín bude 27.5.2024.
Děkujeme za pochopení.


Výňatky z kritik STADTHEATER FÜRTH

PTÁČNÍK - STADTHEATER FÜRTH
Psáno z představení Thalia Theater Wien 18. 5. 2018
(výňatky 2 recenze)

Der Opernfreund
V rámci svého velkého turné hostoval Thalia Theater Wien v koprodukci s Operou Ústí nad Labem. A znovu měl intendant Werner Můller šťastnou ruku. Smrncovním představením plným elánu, věrným předloze, s převažně vynikajícími hlasy, bylo publikum ve Fůrthu více než hýčkané.

... Orchestr tohoto zájezdového divadla řídil lehkou, ale přesto pevnou rukou Milan Kaňák. Někdy snad trochu bouřlivěji, ke zpěvákům zvukově ne zcela přívětivě, ale to pouze V několika okamžicích. Celkově viděno má však svůj tým v orchestřišti stále v rukou a orchestr také hraje správně diferencované a šmrncovně.

Sborové nastudování je dílem Jana Snítila; nedovolil si žádné výkyvy a svůj sbor měl pevně v rukou.

Manfred Drescher 30.05.2018

ÚNOS ZE SERAILU - STADTHEATER FÜTH
Psáno z provedení 02.02.2019
(výňatky z recenze)

Der Opernfreund

....Nenápadne' a tím působivě bylo nastudování sboru Janem Snítilem. Všichni jsou vzájemně více než stateční.

...Jedním z prvních plusových bodů představení je rozhodně orchestr. Lze konstatovat, že hudebníci jsou evidentně sehrání a s hudbou si vzájemně pohrávají. Uchvátí vás kontury nádherné, barevně bohaté Mozartovy hudby a s radostí si vychutnáte snadno zapamatovatelné melodie. Garantem toho je český, v Brně narozený dirigent Milan Kaňák, který vypracoval partituru s precizní jemností. Má své hudebníky v rukou, nechává je hrát svobodně, když se to nabízí a stejně tak je drží zpátky, když je potřeba podpořit pěvce, kteří tak nikde nejsou orchestrálním zvukem krytí. Víc než lahodný výkon 2 orchestřiště.

Na prknech,která znamenají svět, stála jako Konstance v Děčíně v Čechách narozená Jarmila Baxová. U ní mám trochu těžkosti. Má velmi hezké, jemné, zdrženlivé momenty, roli ztvárnila také výborně, představitelsky bez problémů. Jen ve výškách se mi až tak moc nelíbila. Horní tóny jsou trochu ostré, ano, snad až pronikavé, ale přesto suverénně ovládané. Po přestávce se již tyto věci neprojevily až tak moc, ale škoda, neboť celkově vynikající výkon byl tím trochu ovlivněn. Na Roberta Remeslnika, slovenského tenoristu z Bratislavy, jsem si musel nejprve trochu zvyknout. Jeho nepochybně krásný, silný, zvukově plný a ve výškách jistý tenor je pro mě něčím, čemu třeba
přivyknout a také u něj bylo po přestávce vše k větší spokojenosti. Skoro se zdálo, Že potřebuje trochu času k rozezpívání, ale také je možné, že mě uši si musely opravdu na jeho hlas napřed pomalu zvykat. Celkově viděno jsou ale oba dobrou volbou, i když s počátečními drobnými těžkostmi. Každopádně bylo publikum více než spokojeno, což dokázal velmi hlasitý potlesk.

Z Bratislavy pocházející sopranistka Monika Sommerová ztvárnila Blondu a v soutěži obou dam - alespoň pro mne - je trochu více vpředu. Její uvolněné, teplé, bezpečné a zářivé výšky se k roli hodí velmi dobře, i když se jí nepodařilo zcela se vyvarovat některých lehčích intonačních problémů.

Vynikající postavu vytvořil z Tyrol pocházející tenorista Richard Klein, ztělesňující Pedrilla, sluhu Belmontova. Boduje silným, jasným, jistým, teplým a ve výškách bezproblémovým tenorem, po právu odměněným četným potleskem. V Bulharsku narozený basista Ivaylo Guberov nabídl vynikajícího Osmina. Přirozeně zlý od nátury, vychytralý, ale také vtipný ve ztělesnění figury, která je jedním z ústředních bodů opery. Hlubokým, silným, ale také tvárným basem vytvořil postavu vokálně bez chyb a nedostatků. Roli, obsahující obrovský potenciál, si vychutnal s radostí. Pro mne jeden z nejlepších výkonů večera.

Večer s mnoha vrcholy a jen s několika zcela nepatrnými problémy, publikem přijat bez jakýchkoliv „když“ a „ale“, končí. Bylo to — což je pro mne rozhodujícím faktorem — vynikající provedení, které se ponoří do orientálního světa a prostě se ho pár hodin dovede přidržet. Za sebe mohu o tomto divadlením večeru říci jen to nejlepší.

Manfred Drescher, 6. 02. 19







UPOZORNĚNÍ!

Vzhledem k množícím se dotazům, se tímto Severočeské divadlo s.r.o. distancuje od inscenace ZLATOVLÁSKA, na které se divadlo žádným způsobem nepodílí. Tato akce je pořádána externím subjektem, který neoprávněně užívá jméno naší společnosti. V případě, že patříte mezi oslovené, prosíme kontaktujte nás na e-mailu: sekretariat@operabalet.cz, aby bylo možné zamezit dalším škodám. Severočeské divadlo je připraveno věc předat orgánům činným v trestním řízení.

Děkujeme
Vaše Severočeské divadlo s.r.o.

© 2024 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ